ikke Geplaatst: 9 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2004 Ik zou graag willen weten hoe je plaatjes en tekst op een auto kan zetten die je gedownd hebt van deze site. B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 9 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2004 daar heb je de IMG tool voor nodig,zoek ff in de download database Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crazycj Geplaatst: 10 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2004 Jah okeej aar hoe verander je het dan want je heb de txt en dff maar je kan niet in txt komen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 10 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2004 Ik zou graag willen weten hoe je plaatjes en tekst op een auto kan zetten die je gedownd hebt van deze site. B) Daar heb je de Vice TXD voor nodig. Kijk in de Download Database van GTAgames.nl. Daarna moet je de gta3.img openen en daar staat onder andere auto's in. Van de buitenkant. Je kan het trouwens ook doen met de Z-Modeler maar dat weet ik ook niet precies. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.