Capten Barbossa Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2005 na de missies van diaz gaat lance ervandoor met de boot waar blijft die boot. want je moet lance doden en dan weet je het niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2005 (bewerkt) na de missies van diaz gaat lance ervandoor met de boot waar blijft die boot.want je moet lance doden en dan weet je het niet Als je later bedrijven kan kopen staat in de haven de Fastest Boat. Anders kan je hem (zonder trainers) denk ik niet krijgen. Lance moet je pas doden in de laatste missie: Keep your Friends Close Edit: Vraag nooit om slotjes . Als iemand anders hierover nog een vraag heeft kan hij dat in dit topic zetten. Dat is altijd beter dan een nieuw topic openen. Bewerkt: 3 augustus 2005 door Big Smoke Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Capten Barbossa Geplaatst: 2 augustus 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2005 (bewerkt) oke zou niet meer vragen ga maar verder met topic Bewerkt: 3 augustus 2005 door Capten Barbossa Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JelleVD Geplaatst: 27 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2005 Lance die vuile bedrieger.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gangsta Geplaatst: 27 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2005 (bewerkt) Lance die vuile bedrieger.... Dit heeft eigelijk niks met deze topic te maken toch? Lance keert automatisch terug op een andere missie. Je hoeft hem niet te volgen ofzo. :'D EDIT: Deze topic is meer dan 1 maand oud.. Sorry! Ik zag het niet. Ik dacht 2 september! Bewerkt: 27 september 2005 door Gangsta Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.