venetian Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2005 (bewerkt) ik kan niet veder bij de missi farwell my love..... en wijs me niet door naar de walktrough want die heb ik al 10 keer geleze nheeft er iemand een save file als je der net langs bent maar ik heb wel een mod geinstaleert GROOVE FOR LIVE is de titel van de mod maar ik weet niet waar ik gedownload heb Bewerkt: 2 augustus 2005 door venetian Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PatrickW Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2005 Een savefile vinden zal niet meevallen, want danmoet het van iemand zijn die precies dezelfde mod heeft geinstaleerd, anders werkt het niet. En bij zo'n race-missie als deze valt eigenlijk niet veel meer te zeggen dat gewoon blijven oefenen. De specifieke tips for dit parcour heb je al in de walkthough kunnen lezen. Dus het is slechts een kwestie van blijven proberen, je zult zien dat je de tegensatnders steeds beter bij kunt houden, en op een gegeven moment zal het echt wel lukken. PS. ik neem aan dat je zoals een echte gamer zonder cheats de missies wilt halen, want je kunt denk ik zelf wel een paar cheats opzoeken die je bij deze missie kunnen helpen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
venetian Geplaatst: 2 augustus 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2005 oke Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Caltson Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2005 je kan de cheat gebruiken waar auto's vliegen als vliegtuigen,maardan moet je wel traag rijden want anders vlieg je mee in de lucht Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2005 Je kan ook die cheat gebruiken dat als je tegen een andere auto botst, die ontploft. voor cheats kun je hier terecht. Veel succes verder Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.