Jump to content

farrwel my love

venetian

Recommended Posts

ik kan niet veder bij de missi farwell my love..... en wijs me niet door naar de walktrough want die heb ik al 10 keer geleze nheeft er iemand een save file als je der net langs bent maar ik heb wel een mod geinstaleert GROOVE FOR LIVE is de titel van de mod maar ik weet niet waar ik gedownload heb :?

Bewerkt: door venetian
Delen op andere websites

Een savefile vinden zal niet meevallen, want danmoet het van iemand zijn die precies dezelfde mod heeft geinstaleerd, anders werkt het niet.

En bij zo'n race-missie als deze valt eigenlijk niet veel meer te zeggen dat gewoon blijven oefenen. De specifieke tips for dit parcour heb je al in de walkthough kunnen lezen. Dus het is slechts een kwestie van blijven proberen, je zult zien dat je de tegensatnders steeds beter bij kunt houden, en op een gegeven moment zal het echt wel lukken.

PS. ik neem aan dat je zoals een echte gamer zonder cheats de missies wilt halen, want je kunt denk ik zelf wel een paar cheats opzoeken die je bij deze missie kunnen helpen.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...