Gta Ripper Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 (bewerkt) heb je rare effecten als je max fat hebt en mag er dan alsjeblieft een plaatje bij van cj met max fat Bewerkt: 2 augustus 2005 door gtamaster184 Reageren
Kraay Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 Waarom probeer je het zelf niet . Deze cheats heb je nodig(of gewoon veel eten): Pc: Geef maximale dikte (vet) BTCDBCB Ps2: Geef maximale dikte Triangle, Up, Up, Left, Right, Square, Circle, Down. Xbox: Geef maximale dikte (vet) Y, Up ,Up, Left, Right, X, B, Down En naderhand gewoon niet saven . Je kunt dacht ik niet meer zohoog springen en rennen, en er staat dat je kans hebt op een hardaanval Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 2 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 ok tnx en dit is mn 50ste bericht lets party!!! Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 Hier is jou plaatje van een dikke CJ. En vind je het erg dat ik niet mee feest. Want 50 berichten is niet echt een reden om te feesten. Reageren
Mark B. Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 Mensen op straat gaan dan ook dingen zeggen over je gewicht Reageren
Silverwing Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 En als CJ dik is zal hij ook gaan zeggen als hij iemand aan het doodschieten is " I'm gonna eat you! en "Shoot me, you cant miss!" en nog dingen. Reageren
killerfist Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 (bewerkt) toen ik die cheat van maximale vet intypte kreeg ik een waarschuwing dat ik een hartaanval kon krijgen ik zal proberen een sc te maken Bewerkt: 2 augustus 2005 door killerfist Reageren
GTAmaniax Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 kan je dan een hardaanval krijgen?? val je dan opeens dood neer ofzo? Reageren
Little Mister Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 Dat van een hartaanval is niet waar dacht ik, ik ehb heel lang met Max Fat gelopen en er is niks gebeurd. Misschien hooguit dat je langzaam dood kan gaan ofzo. Reageren
Mark B. Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 Misschien kun je er dan geen maximum health bij krijgen of gaat dat eraf. Reageren
Kraay Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 toen ik die cheat van maximale vet intypte kreeg ik een waarschuwing dat ik een hartaanval kon krijgen ik zal proberen een sc te maken Dat staat ook al onderaan mijn vorige bericht . Misschien eerst het topic lezen voordat je post? Reageren
hanff Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2005 kan je dan een hardaanval krijgen?? val je dan opeens dood neer ofzo? nee Reageren
Caltson Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2005 kan je dan een hardaanval krijgen?? val je dan opeens dood neer ofzo? nee zou erg zijn bezig met een missie en ineens dood zo gek is rockstar nog niet Reageren
ricardogta Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2005 nouw er gebeurt echt niks ik liep en rende heel lang rond en toen gebeurde er niks maar een ding kan je niet doen als je max fat heb in een rustler stappen en een stuntplane en een cropbuster Reageren
Caltson Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2005 nouw er gebeurt echt niks ik liep en rende heel lang rond en toen gebeurde er niks maar een ding kan je niet doen als je max fat heb in een rustler stappen en een stuntplane en een cropbuster bedoel je dan dat je er niet meer in kan of bedoel je dat die dan neerstort? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.