Jump to content

max fat

Recommended Posts

Geplaatst:
of je past er niet meer in

Nee, dat heeft er helemaal niks mee te maken.

Je vliegtuig stort echt niet neer omdat je dik bent.

En je kunt gewoon overal in stappen.

Geplaatst:

wou net zeggen, lijkt me wel erg sterk toe, straks komen ze binnenkort met een reactie dat als je geen vet hebt, je niet op de fiets moet gaan zitten omdat je anders wegwaait ofzo ;)

Geplaatst:

Het is ook niet handig als je dicht in de buurt van missie: Black Project bent, want als je die missie begint met zo veel vet, dan zegt de Truth: Fat boy! Dan moet je vermageren om die missie te kunnen doen.

• 2 weken later...
Geplaatst:

je kan geen bunnyhhope meer doen ik weet het niet met die cheat datje heel hoog springt waarom zou je nou helemaal vet maken ik heb cj veel spieren gegeven en na het eten naar de gym jje fet verliezen

Geplaatst:

Ik heb er vandaag nog een bijwerking van gevonden in de vorm van z'n stem.

Als je met een vrouw ga daten gaat CJ ineens veel meer als een "vetzak" praten, als een vrouw iets zegt, zegt CJ dat hij er honger van krijgt en dat het z'n eetlust aantast enz.

Geplaatst:

Ik weet hoe je een hartaanval kan krijgen:het hoogste gebouw van LS naast de autosnelweg ga naar boven met max.health en spring eraf je hebt nog een beetje leven ren een beetje en hij valt dood neer.

Geplaatst:
amai wat zou Denise Robinson daar van zeggen

"o what are you so fat" :)

als ze een buitenlander was misschien wel maar volgens mij kan ze wel goed engels :Y

Geplaatst:
Ik weet hoe je een hartaanval kan krijgen:het hoogste gebouw van LS naast de autosnelweg ga naar boven met max.health en spring eraf je hebt nog een beetje leven ren een beetje en hij valt dood neer.

Maar dat heeft toch niks te maken met het dik zijn?

Je kunt jezelf ook gewoon helemaal vet vreten... en dan rond gaan rennen, dan kan je ook een hartaanval krijgen ;)

Geplaatst:

ik hebt ook gemerkt dat bij als je bijvoorbeeld met denise date dat als je bij burgershot eet of ergens anders eet dan komt er steeds meer vet tot dat bij iemand die niet van vet eten houdt bijvoorbeeld Helena Wankstein dan wilt ze met je niet daten en dat is zonde want moet je naar gym en dan weer trainen dus niet een date bij een resturant bijvoorbeeld burgershot eten.

Geplaatst:

Eerder dacht ik mijn kennis te verijken met het feit dat Carl Johnson

ook het leven kon laten na het langdurig, zelden versterken van zijn

inwendige mens. Wat is de achterliggende gedachte dat dit niet

voorkomt op het moment dat Carl Johnson menigmaal zijn gewichtgrens

te boven gaat?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...