Jump to content

racen

Recommended Posts

Geplaatst:

ik ben bezig in los santos. en ik moet nu racen met een low raider. maar ik heb hem al tig keer geprobeerd maar word iedere keer 4 of 5 de. is er iemand die mij kan helpen. want ik kan nu niet verder.

Geplaatst:

Bij die missie mag je kiezen met welke Low-Rider je rijd, je mag hem dus ook tunen, dus je kan nitro installeren. In het begin kan je die gebruiken en op het laatste lange stuk over het water.

Geplaatst: (bewerkt)
ik ben bezig in los santos. en ik moet nu racen met een low raider. maar ik heb hem al tig keer geprobeerd maar word iedere keer 4 of 5 de. is er iemand die mij kan helpen. want ik kan nu niet verder.

Ik kan je een paar tips geven:

- Neem een Lowrider zonder hydraulics. Dit is igg het beste.

- Doe evt. Nitro in je lowrider

Mocht het nog steeds niet lukken en je hebt het op de PC, kan je het beste je savegame in dit topic zetten. Upload je savegame via Rapidshare.

Bewerkt: door Big Smoke
Geplaatst:

Probeer ze in het begin allemaal in te halen en blijf gewoon rustig doorrijden (niet te langzaam niet te snel)

Zorg ervoor dat je de bochten rustig neemt.

Op deze manier moet het je gemakkelijk lukken;)

Trouwens die manier van Big Smoke werkt natuurlijk ook.

Groete, Lance Vance Dance

Geplaatst:

TIP!:

Rij het rustig* af en zet veel nitro op je kar

Bij de brug zet je je nitro aan en race ze allemaal voor bij zo is het mij ook gelukt

* wel snel natuurlijk :puh:

Geplaatst:
TIP!:

Rij het rustig* af en zet veel nitro op je kar

Bij de brug zet je je nitro aan en race ze allemaal voor bij zo is het mij ook gelukt

Lance Vance Dance zei al dat je rustig moest rijden en ik zei al dat je over het laatste stuk over het water (die brug die jij zegt) je nitro kan gebruiken.

Dus in het vervolg niet meer herhalen aub.

Geplaatst:

In de bochten kan je ook tegen die anderen botsen, zodat ze een verkeerde straat inrijden. Je kan het best de Broadway gebruiken, die anderen zijn veel te lang en dan glijdt de achterkant weg.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...