harry1985 Geplaatst: 5 november 2017 Rapport Geplaatst: 5 november 2017 Ik liep deze week gta online te doen. Bij het strand was altijd een leuk schuilplekje voor die f-16`s. Dus zoals altijd stond ik daar. En ineens veranderde een leeg hokje,,, In zoals de foto laat zien een vol hokje Hint naar eventueel een nieuwe update ??? staat ook een laptop ! ( Mijn stoere golfkarretje staat ook nog mooi in de muur. ) Reageren
SilverRST Geplaatst: 5 november 2017 Rapport Geplaatst: 5 november 2017 Ik hoop in ieder geval geen navy/zee/oceaan update want dat zou de meest zinloos update aller tijden zijn. Reageren
harry1985 Geplaatst: 5 november 2017 Auteur Rapport Geplaatst: 5 november 2017 Zinloos is pas dat futuristische rommel wat ze erin hebben. Ik zie zon update wel zitten. Er komt vast wel wat. aangezien er een laptop bij staat. Reageren
Michael Geplaatst: 5 november 2017 Rapport Geplaatst: 5 november 2017 Ik denk eerlijk gezegd dat dit niet een hint voor een nieuwe update is. In de avond verdwijnen er wel vaker interieur van hokjes op het strand. Zou gewoon kunnen dat het spel vergeten was om het interieur nog in het hokje te zetten wanneer het weer ochtend is. Reageren
harry1985 Geplaatst: 6 november 2017 Auteur Rapport Geplaatst: 6 november 2017 Nog steeds is dit hokje zo ingericht als op de foto. Opmerkelijk is de laptop die erbij zit. Reageren
Joriz Geplaatst: 6 november 2017 Rapport Geplaatst: 6 november 2017 Nog nooit opgevallen. Lijkt inderdaad wat nieuws. Wat zit er in GTA5 (offline)? Is dat hokje er dan ook? Reageren
harry1985 Geplaatst: 7 november 2017 Auteur Rapport Geplaatst: 7 november 2017 Geen idee hoe het in offline is. Speel alleen nog online. Zal straks eens kijken. Reageren
PrioX Geplaatst: 8 november 2017 Rapport Geplaatst: 8 november 2017 Ik ben gisteren even gaan kijken. Offline is het hokje er ook zo te vinden. Reageren
harry1985 Geplaatst: 17 november 2017 Auteur Rapport Geplaatst: 17 november 2017 Oke helaas is dit dus geen hint naar iets. Dan is dit ook weer duidelijk. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.