t453160 Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 ik heb het zelfs gezien ge moet is op gtacrime gaan zoeken gta 4 en daar staat 1 link gta4.com enz daar op kliken en daar saat op de officeele email van sam houser en dat hij de domainen heefd laten registreren en daar staat 1 datum op 4 januari 2006 volgens mij gaat deze site dan open en het spel word gemaakt voor de playstation 3 en xbox 360 als ik nog officieele informatie hep dan zal ik het op het forum posten bedankt .. Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 Ik ga helemaal niet op GTACrime kijken. ik houd me bezig met onze eigen forum. Je hebt nog geen Link geplaatst en dat moet je ook niet doen. Voor de rest laten we hopen dat er een officiele site komt ja. Reageren
rick15465 Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 weet ge ook als er een pc-versie uitkomt Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 weet ge ook als er een pc-versie uitkomt Volgens mij kwam die later uit. En is het het zelfde geval als bij de vorige delen. Eerst op de PS2 en daarna een half jaar later op de PC en X-Box. In dit geval is het dus geen PS2 maar PS3. En in plaats van X-Box is het X-Box360. Reageren
rick15465 Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 weet ge ook als er een pc-versie uitkomt Volgens mij kwam die later uit. En is het het zelfde geval als bij de vorige delen. Eerst op de PS2 en daarna een half jaar later op de PC en X-Box. In dit geval is het dus geen PS2 maar PS3. En in plaats van X-Box is het X-Box360. ok bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.