Wollongong Geplaatst: 7 november 2017 Rapport Geplaatst: 7 november 2017 Hi, even een technische vraag: hoe maak ik vrienden in het spel? Dan bedoel ik niet aardig zijn, betrouwbaar in missies enzo, maar gewoon de technische kant. Ik slaag er wel in om mensen toe te voegen via de social club, maar het spel zelf (waar je kunt uitnodigen op basis van friendslist) wil me niet lukken. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 7 november 2017 Rapport Geplaatst: 7 november 2017 Bedoel je in Online (aangezien je het over Social Club hebt) of in de singleplayer (want in dat subforum zitten we nu)? Reageren
Wollongong Geplaatst: 7 november 2017 Auteur Rapport Geplaatst: 7 november 2017 online, oops. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 8 november 2017 Rapport Geplaatst: 8 november 2017 Kan gebeuren; topic verplaatst. Reageren
PrioX Geplaatst: 8 november 2017 Rapport Geplaatst: 8 november 2017 Op welk platform speel je? De in-game vriendenlijst staat namelijk verbonden met het platform waarop je speelt. Speel je bijvoorbeeld op de PlayStation dan zal de in-game vriendenlijst de personen laten zien die je hebt toegevoegd via PlayStation Network. Reageren
TryX Geplaatst: 9 november 2017 Rapport Geplaatst: 9 november 2017 Vaak ziet met ingame wat voor baas ik ben en komen de invites vanzelf.. Reageren
Wollongong Geplaatst: 9 november 2017 Auteur Rapport Geplaatst: 9 november 2017 Op 8-11-2017 om 10:15, PrioX zei: Op welk platform speel je? De in-game vriendenlijst staat namelijk verbonden met het platform waarop je speelt. Speel je bijvoorbeeld op de PlayStation dan zal de in-game vriendenlijst de personen laten zien die je hebt toegevoegd via PlayStation Network. PC Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.