Patty80 Geplaatst: 8 november 2017 Rapport Geplaatst: 8 november 2017 Ik hoop dat jullie mij op deze manier kunnen helpen. Vanaf afgelopen weekend kan ik niet meer online en krijg ik de melding "Could not dowload files from the rockstar games service required to play gta v and try again later. Dank jullie wel. patty Reageren
PrioX Geplaatst: 8 november 2017 Rapport Geplaatst: 8 november 2017 Welkom op het forum Patty80! Jij bent niet de enige die last heeft van dit probleem. Volgens @tommmm in dit topic is Rockstar Games bezig met een oplossing. We moeten denk ik even afwachten. Reageren
Patty80 Geplaatst: 8 november 2017 Auteur Rapport Geplaatst: 8 november 2017 7 minuten geleden, PrioX zei: Welkom op het forum Patty80! Jij bent niet de enige die last heeft van dit probleem. Volgens @tommmm in dit topic is Rockstar Games bezig met een oplossing. We moeten denk ik even afwachten. Tnx voor je snelle antwoord Reageren
PrioX Geplaatst: 10 november 2017 Rapport Geplaatst: 10 november 2017 Hey @Patty80, ik heb zojuist hier een mogelijke oplossing gepost. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.