Wollongong Geplaatst: 8 november 2017 Rapport Geplaatst: 8 november 2017 (bewerkt) Hoe komt het dat mijn wapen vaak niet vuurt wanneer ik als passagier in de kuruma zit? Ik heb gewoon voldoende ammo. Is dat ding door het pantser beperkt in vuurlinie of doe ik iets fout? Bewerkt: 10 november 2017 door Wollongong Reageren
Tommie59 Geplaatst: 8 november 2017 Rapport Geplaatst: 8 november 2017 Nee, je doet niets fout. Dit komt door de bepantsering van de Kuruma. Als het goed is word je richtroos ook lichtgrijs als je niet kan schieten. Reageren
Wollongong Geplaatst: 8 november 2017 Auteur Rapport Geplaatst: 8 november 2017 4 uur geleden, Tommie59 zei: Nee, je doet niets fout. Dit komt door de bepantsering van de Kuruma. Als het goed is word je richtroos ook lichtgrijs als je niet kan schieten. Hmm, toch minder perfect dan gedacht, die auto. Thanks. Reageren
TryX Geplaatst: 9 november 2017 Rapport Geplaatst: 9 november 2017 Dacht dat je wel kon schieten maar geen bommen gooien vanuit de kuruma? Al is het wel een tijdje geleden dat ik hem gebruikt hebt.. haha Reageren
SilverRST Geplaatst: 10 november 2017 Rapport Geplaatst: 10 november 2017 Je kan in alle richtingen schieten wanneer je op de achterbank zit. De bestuurder en passagier naast de bestuurder hebben beperkte vrijheid om te schieten. Reageren
Wollongong Geplaatst: 10 november 2017 Auteur Rapport Geplaatst: 10 november 2017 Ah, vandaar dat het soms wel gaat en soms niet. Reageren
SilverRST Geplaatst: 11 november 2017 Rapport Geplaatst: 11 november 2017 Er is geen soms gaat het wel en soms niet Je moet alleen weten op welke stoel je zit. Zit je achterin, kan je in alle kanten schieten. Zit je voorin, kan je beperkt schieten. Reageren
TryX Geplaatst: 11 november 2017 Rapport Geplaatst: 11 november 2017 Dus toch! haha, alleen geen bommen! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.