nickerr Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 ik heb net die missie gehaald dat je tags kan over sprayen en ik heb ze nu al af wie had dat ook Reageren
SWYV Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 ik had dat allang al in 1dag alle 100 gevonden in zowat minder dan 3uren (met behulp van g-unleashed site) Reageren
GTAmaniax Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 ik heb ze bijna allemaal , maar is heb gehoord dat er ergens 1tje moeilijk te vinden is... welke is dat?? Reageren
Dennuzzz Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 Vind er wel meerdere moeilijk te vinden zit op de 73 maar ik zit nu nie tmeer in los santos.. ben alle foto ops aan het verzamele maar ook daar zitte wel een paar lastige bij hoor.. moet er nog 10. Reageren
Shorty_D Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 mag ik ff opmerken dat je laat bent heb het spel al 3 x uitgespeeld Reageren
Renne Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 (bewerkt) Leuk voor jou maar als iedereen die een missie heeft uitgespeeld een topic zou plaatsen zou het hier nogal druk worden hé. Hou het de volgende keer voor jezelf of vertel het op msn. :'D Bewerkt: 2 augustus 2005 door Renne Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.