jeanp Geplaatst: 24 november 2017 Rapport Geplaatst: 24 november 2017 De plek om mekaar hulp te vragen.
jeanp Geplaatst: 24 november 2017 Auteur Rapport Geplaatst: 24 november 2017 Goede avond. Ik ben regelmatig online op gta5 ps4. Inmiddels level 113. Ik ben opzoek naar wat gezellig mensen liefst wat ouderen 20+ die met mij af en toe wat geld willen verdienen in gta. Ik kom momenteel niet echt zo snel aan geld. Iemand tips of tricks? Add me on ps4. limoen85. ..vriendelijke groet
Wollongong Geplaatst: 24 november 2017 Rapport Geplaatst: 24 november 2017 ouderen... 20+... ik denk dat ik me maar vast ga aanmelden voor een bejaardenhuis...
Dexist Geplaatst: 24 november 2017 Rapport Geplaatst: 24 november 2017 1 uur geleden, jeanp zei: Goede avond. Ik ben regelmatig online op gta5 ps4. Inmiddels level 113. Ik ben opzoek naar wat gezellig mensen liefst wat ouderen 20+ die met mij af en toe wat geld willen verdienen in gta. Ik kom momenteel niet echt zo snel aan geld. Iemand tips of tricks? Add me on ps4. limoen85. ..vriendelijke groet Hoi welkom op het forum! In dit forum kan je mensen vinden om mee te spelen maar misschien wil je je ook wel bij een crew aansluiten! Het forum over crews vind je hier! Hier vind je regelmatig crew die mensen recruiten, ook voor de wat 'ouderen'
PrioX Geplaatst: 24 november 2017 Rapport Geplaatst: 24 november 2017 Welkom op het forum jeanp! Zoals Dexist al gepost heeft kun je voor het online afspreken met andere leden terecht in het Online: Meetingsplace forum. Succes!
Recommended Posts