Jump to content

robbing uncle sam

Recommended Posts

Geplaatst:

als ik met deze missie met de forklift dozen in de truck moet laden.

word ryder steeds dood gesschoten zelfs als ik hem soms help.

wie kan mij helpen

alvast bendankt :klap:

Geplaatst:
als ik met deze missie met de forklift dozen in de truck moet laden.

word ryder steeds dood gesschoten zelfs als ik hem soms help.

wie kan mij helpen

alvast bendankt :klap:

Had je al in de WT gekeken? Er zijn volgens mij niet zo heel veel tips voor deze missie.

Wat je wel kan doen als je SA voor de PC hebt is je savegame in dit topic te zetten. Upload je savegame via Rapidshare en zet de download-link in dat topic.

Geplaatst:

Wat je moet doen is gewoon dit:

Pak die doosjes en telkens als er geschoten wordt moet je hem helpen (doe ik ook altijd) zo is hij nog niet eens 10% van zijn leven kwijt aan het eind. Makkie, ff 5 boxjes dumpe en rijden maar:)

Er komt een wagen achter je aan van legerventjes. Schiet die wagen neer om makkelijk te doen of rij gewoon door. Kijk wel uit met de bochten anders vliegt je wagen over de kop en die is moeilijk omhoog te krijgen.

Veel sucses en groetjes, Lance Vance Dance :Y

[van patrickW: dubbele post verwijderd ;) ]

Geplaatst:

Ik denk dat het fout ging dat je 2 keer hetzelfde bericht post, maar je mag niet dubbelposten (2 posts achter elkaar in hetzelfde topic) ;)

Geplaatst:

Ja sorry man dat is nu al de 2e keer.

Ik drukte echt 1 keer dacht ik maar blijkbaar toch nie:s

Geplaatst:

misschien ook een idee om eerst alle mannetjes die je ziet dood te schieten voordat je de poort openmaakt en ryder binnen komt

Geplaatst:
misschien ook een idee om eerst alle mannetjes die je ziet dood te schieten voordat je de poort openmaakt en ryder binnen komt

Zo staat het in de WT en Big Smoke heeft al de link naar de WT gegeven.

• 2 weken later...
Geplaatst:

spawn een auto en zet hem een beetje voor ryder niet te dichterbij want anders ontploft de auto en ryder ook want als de auto ontploft kunnen ze hem niet meer verschuiven en kunnen de soldaten hem niet raken

Geplaatst:

Je moet vooral snel zijn met deze missie.

Snel met de Forklift een doos pakken, in de wagen zetten, Soldaten neerschieten die op Ryder schieten, en weer met de forklift een doos pakken enz. enz.

Het kan zijn dat je hem een paar keer overnieuw moet doen, maar gewoon volhouden. :)

Geplaatst:

Kijk wel uit dat Ryder niet vermoordt wordt...

Je zult regelmatig naar buiten moeten gaan om de bewakers neer te knallen die op Ryder aan het schieten zijn ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...