Wollongong Geplaatst: 5 december 2017 Rapport Geplaatst: 5 december 2017 Ik ben vandaag druk bezig geweest met MC en businesses. Veel voorraden gehaald, ook voor de bunker. De opbrengst: meh. Wat doe ik fout (ik heb de staff upgrade al)? Is het gewoon omdat ik de goedkoopste heb genomen (forgery)? Ben aan het sparen voor een meth lab, maar vraag me af of dat zinvol is. Auto's via warehouse lijken beter te verdienen. Reageren
Tommie59 Geplaatst: 6 december 2017 Rapport Geplaatst: 6 december 2017 Heb je ook de bunker upgrade? Reageren
Wollongong Geplaatst: 6 december 2017 Auteur Rapport Geplaatst: 6 december 2017 16 minuten geleden, Tommie59 zei: Heb je ook de bunker upgrade? Ja. Met beide kan ik min of meer voltijd bezig zijn. Reageren
Wollongong Geplaatst: 7 december 2017 Auteur Rapport Geplaatst: 7 december 2017 Ik denk dat ik mijn forgery maar ga sluiten zodra ik centjes genoeg heb voor een methlab ofzo. Ik vermoed dat ik daar iets meer kan verdienen... Reageren
TryX Geplaatst: 7 december 2017 Rapport Geplaatst: 7 december 2017 Bunker levert het meest op en de auto diefstallen voor je CEO. de rest valt tegen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.