PfisterAmsterdam Geplaatst: 15 december 2017 Rapport Geplaatst: 15 december 2017 Hoi, Niet onbekend met GTA maar wel mijn aller eerste post op dit forum. sinds Grand Theft Auto in 98' verscheen was ik meteen verliefd en na 9 jaar is er 'in tegenstelling tot onze fantastische babyboomers' nog geen scheurtje te zien in ons huwelijk. Anyway, ik heb een zwak voor Pfister en dan met name de Comet. Geen idee hoe maar het zal vast te maken hebben met het echte leven en Porsche, denk ik. Hier een paar foto's van 'mijn Comet verzameling' Reageren
PrioX Geplaatst: 15 december 2017 Rapport Geplaatst: 15 december 2017 Mooie foto's en auto's hoor. De Comet is natuurlijk ook gewoon een mooie auto, vooral de Classic. Blijf vooral je foto's met ons delen. Reageren
PfisterAmsterdam Geplaatst: 17 december 2017 Auteur Rapport Geplaatst: 17 december 2017 De Comet gt2 een laatste upgrade gegeven voordat de Comet SR arriveert. Nieuwe kleur, velgen en spoiler. Reageren
PfisterAmsterdam Geplaatst: 19 december 2017 Auteur Rapport Geplaatst: 19 december 2017 Houdoe en bedankt spaargeld voor de SR. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.