Murder87 Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 deze mooie mod ziet er zo uit : je kan hem Hier downloaden Laturzz Murder Reageren
bigG Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 Mooi een 9, is dit de eerste keer dat je dit doet? Reageren
Murder87 Geplaatst: 2 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 Nee ik heb hem niet zelf gemaakt maar vond deze zo mooi dat ik hem met jullie wilde delen mag ik dit dan niet doen ? zoniet, dan sorry Reageren
MarcN Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 Nee, in ieder geval niet zo. Je hebt hem niet zelf gemaakt, je hebt er geen bron bij gezet, etc. Reageren
Wauzie Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 Je moet een bron vermelden . Reageren
jerryk Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 heel tof ook al is het niet mijn stijl, jammer dat je m neit gemaakt heb, wat is de txd? ik zoek al heel lang naar de txd van the johnons house Reageren
Jorge_F Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 Ik vind hem heel mooi, maar kan je wat meer informatie geven? Heb je hem zelf gemaakt? Ik geef hem een 7.5 Reageren
Little Mister Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 Ook al is ie niet zelf gemaakt hij is toch hartstikke mooi! Ik heb hem al gedownload :'D Reageren
killerfist Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2005 (bewerkt) heel tof ook al is het niet mijn stijl, jammer dat je m neit gemaakt heb, wat is de txd? ik zoek al heel lang naar de txd van the johnons house contachou1_lae2 dit is cjs huis je kan ook hier kijken voor andere dingen http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=13311 Bewerkt: 3 augustus 2005 door killerfist Reageren
little_gangstar Geplaatst: 4 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2005 ik heb toevallig presies het zelfde plaatje ook gebruikt maar dan op grote meur. maar ja deze is ook wel vet 7.5 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.