Dynamic Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 Ik Wil Auto's Modderen Een Busje Maar Wie Weet De Txt. Bestand En Andere Auto's Kan Iemand Mij Even Helpen? Alvast Bedankt Reageren
SWYV Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 bedoel jij niet camper.txd ? Reageren
Dynamic Geplaatst: 2 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 Nee Gewoon Een Werk Busje BijvoorBeeld.. Een WijnBezorging Busje Een Klein Busje Reageren
Wauzie Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 Maar wat wil je er dan mee doen? Je moet iets duidelijker zijn in je uitleg . Dan kunnen wij je verder helpen . Reageren
Dynamic Geplaatst: 2 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 ik wil een werkbusje maken van een bedrijf Reageren
Jorge_F Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 ik wil een werkbusje maken van een bedrijf Je wilt dus de txd veranderen? Dan moet je eerst kijken wat de naam is van de auto, bijv pony (is stom voorbeeld) Typ bij de IMG Tool 2.0 'pony' in en je krijgt waarschijnlijk de pony.dff en daaronder de pony.txd Exporteren en bewerken met TXD Workshop Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 4 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2005 waarom doe je geen cheetah veel coler Reageren
Jorge_F Geplaatst: 4 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2005 waarom doe je geen cheetah veel coler Het is maar een voorbeeld en als jij niet ophoud met spammen dan word je 100% gebanned man! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.