SennaScheer Geplaatst: 18 december 2017 Rapport Geplaatst: 18 december 2017 Hoi, mijn vriend heeft vandaag (18/12/17) gta online gedownload en hij krijgt 9 van de 10 dingen gratis. zou ik dat ook kunnen of is dat een bug? Reageren
PrioX Geplaatst: 18 december 2017 Rapport Geplaatst: 18 december 2017 Wat heeft hij precies gratis gekregen? Er is vorige week wel een speciale bundel uitgekomen waarmee je 'gratis' toegang krijgt tot bepaalde content. Misschien heeft hij deze gekocht? Wanneer je een gekoppeld Social Club-account hebt krijg je ook een aantal dingen gratis. Ik geloof een auto, wapen, en garage. Reageren
SennaScheer Geplaatst: 18 december 2017 Auteur Rapport Geplaatst: 18 december 2017 14 minuten geleden, PrioX zei: Wat heeft hij precies gratis gekregen? Er is vorige week wel een speciale bundel uitgekomen waarmee je 'gratis' toegang krijgt tot bepaalde content. Misschien heeft hij deze gekocht? Wanneer je een gekoppeld Social Club-account hebt krijg je ook een aantal dingen gratis. Ik geloof een auto, wapen, en garage. Hij heeft een bunker gratis de batman auto de vliegende auto het watervliegtuig en een monstertruk Reageren
PrioX Geplaatst: 18 december 2017 Rapport Geplaatst: 18 december 2017 Dat hij het watervliegtuig (Dodo) en een monstertruck (Marshall) gratis heeft zou kunnen. Deze krijg je namelijk gratis wanneer je GTA Online ook op de Xbox 360 of PlayStation 3 hebt gespeeld. Spelers die dat niet gedaan hebben moeten betalen voor deze voertuigen. Voor de Bunker en Batmobile (de Vigilante) heb ik geen verklaring. Heeft hij deze niet al eerder gekocht? Ook al verwijder je GTA van je console, je progressie en bezittingen blijven bestaan op de Rockstar-servers. Wanneer hij het spel opnieuw installeert krijgt hij gewoon weer al zijn spullen terug die hij voorheen gekocht heeft. Reageren
SennaScheer Geplaatst: 18 december 2017 Auteur Rapport Geplaatst: 18 december 2017 Zojuist, PrioX zei: Dat hij het watervliegtuig (Dodo) en een monstertruck (Marshall) gratis heeft zou kunnen. Deze krijg je namelijk gratis wanneer je GTA Online ook op de Xbox 360 of PlayStation 3 hebt gespeeld. Spelers die dat niet gedaan hebben moeten betalen voor deze voertuigen. Voor de Bunker en Batmobile (de Vigilante) heb ik geen verklaring. Heeft hij deze niet al eerder gekocht? Ook al verwijder je GTA van je console, je progressie en bezittingen blijven bestaan op de Rockstar-servers. Wanneer hij het spel opnieuw installeert krijgt hij gewoon weer al zijn spullen terug die hij voorheen gekocht heeft. Oke, bedankt voor de duidelijke uitleg! Reageren
SennaScheer Geplaatst: 18 december 2017 Auteur Rapport Geplaatst: 18 december 2017 Ik zat net even te denken hij heeft vandaag gta 5 gekocht en online aangemaakt Reageren
Wollongong Geplaatst: 19 december 2017 Rapport Geplaatst: 19 december 2017 Zoveel mazzel had ik een paar weken geleden niet... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.