yotoo Geplaatst: 9 juli 2004 Rapport Geplaatst: 9 juli 2004 hoi, ik heb nog de oude gta3 niet dat die zo oud is maar ik weet niet hou ik autos toevoeg in het spel :s kan iemand me helpen p.s heeft soms iemand de levels voor gta3+hoe voeg ik deze toe sorry ik ben n00b Reageren
Robin2130 Geplaatst: 23 juli 2004 Rapport Geplaatst: 23 juli 2004 Via IMGtool 1.3 kan je auto's toevoegen in GTA 3 enneh van www.gtagames.nl kan je savegames downloaden en vervolgens in de map GTA3 uder files zetten en je kan dan overal rijden. die map staat: mijn documenten/GTA3 user files Reageren
GTA_Player13 Geplaatst: 6 september 2004 Rapport Geplaatst: 6 september 2004 je moet er een programma voor hebbe Reageren
Robin2130 Geplaatst: 8 september 2004 Rapport Geplaatst: 8 september 2004 kan er geen slotje op deze topic??? want deze komt uit de oertijd Reageren
Le Freak Geplaatst: 9 september 2004 Rapport Geplaatst: 9 september 2004 Er is voor het laatst gereageerd op 6 September.. Nee, geen slotje Reageren
Otis B Geplaatst: 3 januari 2005 Rapport Geplaatst: 3 januari 2005 Als je nieuwe auto's wil toevoegen, moet je die dan altijd in ruil voor auto's die al in het spel zaten doen of kan je ze ook erbij toevoegen? :huh: Reageren
RTS Geplaatst: 7 januari 2005 Rapport Geplaatst: 7 januari 2005 Moet altijd inruilen, kan niet gewoon erbij. Is wel oude topic, kan volgende x beter ff nieuwe openen Reageren
Dennizzzz Geplaatst: 7 januari 2005 Rapport Geplaatst: 7 januari 2005 (bewerkt) GTA mod installer je kan zelfs kiezen bij dat programma voor welke gta!!! en of je maps of autos wil Bewerkt: 7 januari 2005 door Dennizzzz Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 9 januari 2005 Rapport Geplaatst: 9 januari 2005 hoi,ik heb nog de oude gta3 niet dat die zo oud is maar ik weet niet hou ik autos toevoeg in het spel :s kan iemand me helpen p.s heeft soms iemand de levels voor gta3+hoe voeg ik deze toe sorry ik ben n00b met de gta mod installer! beter dan img tool Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.