Big Boss Geplaatst: 4 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2005 hey, ik ben hier ook nieuw.ik heb een vraagje. waar kan je de valet uniform vinden?? Die krijg je na de missie '555 we tip'. Ik geloof de tweede missie in San Fierro. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
raisor Geplaatst: 4 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2005 ja die missie heb ik gehad maar als ik die missie af heb ben ik hem kwijt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 4 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2005 (bewerkt) ja die missie heb ik gehad maar als ik die missie af heb ben ik hem kwijt Dat uniform zit nu in je wardrobe (je kleerkast). Je moet gewoon in een save-house gaan waar je je kan omkleden (een huis met een wardrobe dus). Dat leggen ze ook uit na de missie '555 we tip'. Bewerkt: 4 augustus 2005 door Dri3s Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
raisor Geplaatst: 4 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2005 ok thnx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 4 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2005 (bewerkt) hey, ik ben hier ook nieuw.ik heb een vraagje. waar kan je de valet uniform vinden?? Die krijg je na de missie: 555 We Tip Edit: Foutje ik had de volgende pagina nog niet gezien. Sorry.. Bewerkt: 4 augustus 2005 door Big Smoke Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 4 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2005 En als je hem gedaan hebt, dan hangt hij bij 'Special' in je Wardrobe onder de naam' Valet Uniform' Je kan dit dan ook aantrekken en terug gaan naar het hotel om de Valet-missies te doen.(auto's parkeren) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.