PrioX Geplaatst: 23 december 2017 Rapport Geplaatst: 23 december 2017 Wat voor een router heb je? Misschien dat ik het voor je kan opzoeken. Ik krijg namelijk geen meldingen. Reageren
Ellie_3001 Geplaatst: 23 december 2017 Auteur Rapport Geplaatst: 23 december 2017 3 minuten geleden, PrioX zei: Wat voor een router heb je? Misschien dat ik het voor je kan opzoeken. Ik krijg namelijk geen meldingen. internet hier werkt met telenet Reageren
PrioX Geplaatst: 23 december 2017 Rapport Geplaatst: 23 december 2017 Zojuist, Ellie_3001 zei: internet hier werkt met telenet Wat wat is het merk en model router die je hebt? Reageren
Ellie_3001 Geplaatst: 23 december 2017 Auteur Rapport Geplaatst: 23 december 2017 Zojuist, PrioX zei: Wat wat is het merk en model router die je hebt? Ah ja sorry daar heb ik heeeelemaal geen idee van... Reageren
PrioX Geplaatst: 23 december 2017 Rapport Geplaatst: 23 december 2017 4 minuten geleden, Ellie_3001 zei: Ah ja sorry daar heb ik heeeelemaal geen idee van... Maakt niet uit. Als je weet waar je router staat kun je op het apparaat kijken wat het merk en model is. Als het goed is staat dat er gewoon op. Reageren
Ellie_3001 Geplaatst: 23 december 2017 Auteur Rapport Geplaatst: 23 december 2017 2 minuten geleden, PrioX zei: Maakt niet uit. Als je weet waar je router staat kun je op het apparaat kijken wat het merk en model is. Als het goed is staat dat er gewoon op. Het merk is Telenet dat staat er op maar het model kan ik nergens vinden Reageren
PrioX Geplaatst: 23 december 2017 Rapport Geplaatst: 23 december 2017 3 minuten geleden, Ellie_3001 zei: Het merk is Telenet dat staat er op maar het model kan ik nergens vinden Dit kan trouwens wel kloppen. Telenet heeft op die website één model staan: TNDSL-2120. Kun je deze pagina wel openen? Reageren
Ellie_3001 Geplaatst: 23 december 2017 Auteur Rapport Geplaatst: 23 december 2017 6 minuten geleden, PrioX zei: Dit kan trouwens wel kloppen. Telenet heeft op die website één model staan: TNDSL-2120. Kun je deze pagina wel openen? Ja de pagina openen is gelukt. Normaal vragen ze dn om dat programma te installeren wat ik ook gedaan heb maar als ik het opende vroegen ze voor een gebruikersnaam en een activatiecode Reageren
PrioX Geplaatst: 23 december 2017 Rapport Geplaatst: 23 december 2017 5 minuten geleden, Ellie_3001 zei: Ja de pagina openen is gelukt. Normaal vragen ze dn om dat programma te installeren wat ik ook gedaan heb maar als ik het opende vroegen ze voor een gebruikersnaam en een activatiecode Je hoeft hun programma niet te installeren. Je kunt direct door naar stap 2. Als je de stappen volgt kun je de poorten die ik hierboven gepost heb openzetten. De poorten die zij in hun stappen hebben staan hoeven waarschijnlijk nu niet open gezet te worden. Maar het zou niet kwaad kunnen. Reageren
Ellie_3001 Geplaatst: 23 december 2017 Auteur Rapport Geplaatst: 23 december 2017 11 minuten geleden, PrioX zei: Je hoeft hun programma niet te installeren. Je kunt direct door naar stap 2. Als je de stappen volgt kun je de poorten die ik hierboven gepost heb openzetten. De poorten die zij in hun stappen hebben staan hoeven waarschijnlijk nu niet opgezet te worden. Maar het zou niet kwaad kunnen. Heb het geprobeerd maar het werkt nog steeds niet... Het zal dan maar wachten worden denk ik. Reageren
PrioX Geplaatst: 23 december 2017 Rapport Geplaatst: 23 december 2017 7 minuten geleden, Ellie_3001 zei: Heb het geprobeerd maar het werkt nog steeds niet... Het zal dan maar wachten worden denk ik. Jammer Hopelijk werkt het later vanzelf weer. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.