Studio Salamanca Geplaatst: 4 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2005 videokaart lijkt me sterk, heb er nu een ati 9800 pro inhangen, maar ik had hetzelfde "probleem" met de flash Reageren
RedNeck Geplaatst: 5 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 augustus 2005 videokaart lijkt me sterk, heb er nu een ati 9800 pro inhangen, maar ik had hetzelfde "probleem" met de flash ik d8 dat ik de enige was met dit probleem maar er zijn er dus nog meer die dit hebben ik hoop dat iemand weet hoe je van deze bug of glitch afkomt Reageren
Studio Salamanca Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 ja daar ben ik ook heel erg benieuwd na, want door die dingen is m'n flash nu wel ff mooi "verpest" (om het zo maar netjes te zeggen) Reageren
Skater1991 Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 Jongens ik heb precies hetzelfde probleem en ik weet zkr dat het niet aan de videokaart ligt mm wel jmmr Greetz Dennis Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.