Volgers 0 Fijne feestdagen en een knallend nieuwjaar! Door PrioX, 25 december 2017 Bericht rapporteren GTAGames.nl wenst iedereen fijne feestdagen en een fantastisch 2018! Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 25 december 2017 Bericht rapporteren Geplaatst: 25 december 2017 Van hetzelfde! Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 25 december 2017 Bericht rapporteren Geplaatst: 25 december 2017 Fijne feestdagen iedereen! Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 25 december 2017 Bericht rapporteren Geplaatst: 25 december 2017 Hey, deze onpersoonlijke aankondiging doet me in eens toe herinneren dat ik nog geen postbezorgers langs de deur heb zien komen... Beggin for my money. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 25 december 2017 Bericht rapporteren Geplaatst: 25 december 2017 Fijne feestdagen! Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 25 december 2017 Bericht rapporteren Geplaatst: 25 december 2017 Fijne kerst allemaal! Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 25 december 2017 Bericht rapporteren Geplaatst: 25 december 2017 Fijne feestdagen. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Sebastiaan864 Geplaatst: 26 december 2017 Bericht rapporteren Geplaatst: 26 december 2017 Fijne feestdagen en een gulukkig nieuwjaar 🥂🎄🥂🎄 Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 28 december 2017 Bericht rapporteren Geplaatst: 28 december 2017 Beste @NicolaB, ik hoop dat je een fijne kerst hebt gehad en ik wens je een buitengewoon gelukkig 2018. One down, 111756 to go. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Thundercover Geplaatst: 29 december 2017 Bericht rapporteren Geplaatst: 29 december 2017 Op 12/25/2017 om 21:59, NicolaB zei: Hey, deze onpersoonlijke aankondiging doet me in eens toe herinneren dat ik nog geen postbezorgers langs de deur heb zien komen... Ik hoop dat je wel post krijgt? Goede jaarwisseling iedereen! Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
FilipSaey_Loonwerken Geplaatst: 29 december 2017 Bericht rapporteren Geplaatst: 29 december 2017 Op 28-12-2017 om 16:54, Guardian1980 zei: Beste @NicolaB, ik hoop dat je een fijne kerst hebt gehad en ik wens je een buitengewoon gelukkig 2018. One down, 111756 to go. Hahahahahahaha zo grappig zeg, dit zou QVDM moeten worden! Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 29 december 2017 Bericht rapporteren Geplaatst: 29 december 2017 (bewerkt) 6 uur geleden, Thundercover zei: Ik hoop dat je wel post krijgt? Nou, dat had ik serieus vroeger gehad toen ik een kindje was. Toen kreeg ik m'n Donald Duck niet van de postbezorger, omdat ik hem geen dubbeltje gaf. Die man (was een man van in de 50 ofzo) kwam de week drna weer aan de deur om een dubbeltje vragen, dus gaf ik het maar. Toen ik terug de huiskamer met 2 donald ducks in plastic liep, zeiden mn ouders er wat van en vertelde ik hun het verhaal. De week erna roepten ze die man op het matje (nouja, dat kwam ie standaard al om de Donald Duck te brengen... but still XD). Toen zei ie ijskoud dat ik had gezegd dat ik het hem volgende week zou geven. Jij ook een fijne jaarwisseling Thuco Bewerkt: 29 december 2017 door NicolaB Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 31 december 2017 Bericht rapporteren Geplaatst: 31 december 2017 Ik ben helemaal alleen met de feestdagen. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 31 december 2017 Bericht rapporteren Geplaatst: 31 december 2017 Allen een lekkere jaarwisseling gewenst! Voorzichtig met oliebollen en geniet van drank en vuurwerk! Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst: 31 december 2017 Bericht rapporteren Geplaatst: 31 december 2017 Alvast een gelukkig nieuwjaar gewenst. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
GTAGames.nl wenst iedereen fijne feestdagen en een fantastisch 2018!
Dit bericht delen
Link naar bericht
Delen op andere websites