CJ. Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 waneer is gta san andreas uitgespeelt de laatste 2 missie's die ik heb gedaan is die dat je die agent moet neerschieten dat hulpje van tenpenny en dat je een vliegtuig moet jattu van de mafia in las venturas...? is het nu uitgespeelt of moet ik nog lang w8en op een telefoontje Reageren
bigG Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 Nee je moet nog een aantal missie's spelen in las venturas en in los santos weer. De laatste missie heet ''end of the line''. Reageren
Flame^ Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 (bewerkt) Je kan in het vervolg beter in de Walktrough kijken. Hier staan alle missies beschreven en wanneer je ze kan doen . Je moet volgens mij de missie: Green Goo nog doen . Bewerkt: 2 augustus 2005 door Big Smoke Reageren
Renne Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 Je moet waarschijnlijk nog de airstip missies doen.(missies bij je vliegveld.) Dan kun je verder met de missie Saint marks bistro.. Nu kun je de heist missies doen maar die hoeven niet(wel voor 100%). Ga verder naar "home in the hills". Nu nog 8 missies en het is uitgespeeld. Reageren
CJ. Geplaatst: 2 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 ik heb de vliegschool al klaar alle scholen zin al klaar... Reageren
Flame^ Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 (bewerkt) ik heb de vliegschool al klaar alle scholen zin al klaar... Als je de vliegschoolhebt gedaan speel je 4 missies vrij. Dat zijn deze missies: - N.O.E - Stowaway - Black project - Green Goo Pas nadat je deze missies hebt gedaan kan je de missie: Saint Mark's Bistro doen. Gebruik in het vervolg ook de Zoekfunctie . Bewerkt: 2 augustus 2005 door Big Smoke Reageren
Kraay Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 (bewerkt) ik heb de vliegschool al klaar alle scholen zin al klaar... heb je de missie N.O.E. ook al gedaan? Die kan ook op het vliegveld doen. Edit: BS was me voor. Bewerkt: 2 augustus 2005 door kraay Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.