Jump to content

Locking

lp-antoine

Recommended Posts

Als ik soms met wapens schiet dan upgrade hij die skill en dan staat er ook iets over locking range. Ze hebben het hier ook over met die aller eerste missie van Emmet (Flesjes schieten) Weet iemand hoe dat moet? (PC versie)

Delen op andere websites

Als ik soms met wapens schiet dan upgrade hij die skill en dan staat er ook iets over locking range. Ze hebben het hier ook over met die aller eerste missie van Emmet (Flesjes schieten) Weet iemand hoe dat moet? (PC versie)

Ik snap je niet helemaal. Zou je het iets beter willen uitleggen?

Wat kan je krijgen als je "Shooting Skill" omhoog gaat:

- Je kan lopend met het wapen vuren.

- Als je hitman hebt bij sommige wapens kan je er 2 van dragen. Dit zijn de geweren: De Shawn-off Shotgun, de Tec-9, de Micro-SMG en de 9mm

- Je kan peds van verder weg beter raken.

- Je schiet sneller

Dit waren volgens mij de beloningen

Edit: HHier heb ik nog nooit van over gehoort op de PC versie. je hebt wel op de PS2 versie dat je "Auto-Aim" hebt hiermee richt je automatisch. Het mannetje krijg dan drie driehoekjes om zijn gezicht.

Op de PC heb je als je op iemand richt dat er een driehoekje boven het mannetje is. Dit houdt het "levensaantal" in van het mannetje waarop je richt.

Verder kan ik je denk ik echt niet helpen.

Edit2: Die screen is op de PS2... :{

Bewerkt: door Big Smoke
Delen op andere websites

Jah maar ik zie soms ook op Screenshots dat ietmand een soort groen rondje om zijn hoofd heeft zitten en dan schijn je via Mouse scroll button (bij mij dan) te kunnen wisselen tusssen de targets.

http://faq.gtasanandreas.nl/images/screens...sion/ls_d2d.jpg

Dit is Lock on Target en het kan alleen op Playstation en Xbox.

Op computer moet je zelf mikken.

Delen op andere websites

Dit is Lock on Target en het kan alleen op Playstation en Xbox.

Op computer moet je zelf mikken.

Op de computer kan je Lock on Target gebruiken met een game-controller (std joystick knop acht)...

Bewerkt: door Firk
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...