Wollongong Geplaatst: 27 december 2017 Rapport Geplaatst: 27 december 2017 Neenee, me no love you long time...maar long time no see. Valt me op dat ik jullie na de eerste week ofzo eigenlijk nooit meer online zie. Hoe komt dat zo? Ik kan wel weer wat hulp gebruiken af en toe. Die bunker moet leeg, tenslotte... Reageren
Wollongong Geplaatst: 28 december 2017 Auteur Rapport Geplaatst: 28 december 2017 Groep gevonden, sale geprobeerd (lege session)... alles verloren, beide trucks in dezelfde bocht in de oceaan gestort... ouch... Reageren
SilverRST Geplaatst: 28 december 2017 Rapport Geplaatst: 28 december 2017 Hoe de &*%#@ kunnen beide trucks nou in de oceaan belanden?? Reageren
Wollongong Geplaatst: 29 december 2017 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2017 We hadden van die wedge-trucks en reden in volle vaart richting de stad. De voorste knalde ergens tegenop op een brug en schaarde, waarna de aanhanger in een mooi boogje in de oceaan vloog. Ik had geen tijd om te remmen en knalde er bovenop, met hetzelfde resultaat.... En daarom...koop ik liever geen supplies maar jat ik ze... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.