Bluffplaty Geplaatst: 28 december 2017 Rapport Geplaatst: 28 december 2017 (bewerkt) Goedenmiddag beste leden. Ik zou me even voorstellen ben ben john uit utrecht. Ben net pas aangemeld hier.. Ik heb een vraag. Ik wil gta op de pc gaan doen. Voorheen altijd op console.. Nu heb ik een nieuwe pc aangeschaft 3 weken terug daar zit een gforce gtx 1050 2gb kaart in.. Zouden de graphics van gta een beetje duidelijk zijn? Ik weet op utra is het niet mogelijk. Maar misschien op normaal? Heeft iemand hier ervaring mee?. Oja op google kan je can i run doen daar geeft die aan dat ik het minimum wel heb.. Gr john Bewerkt: 28 december 2017 door Bluffplaty Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 28 december 2017 Rapport Geplaatst: 28 december 2017 Jah, dat zal wel gaan. Alleen is t natuurlijk ook afhankelijk van je CPU. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 28 december 2017 Rapport Geplaatst: 28 december 2017 Het zal inderdaad wel gaan. Maar verwacht geen grafische wonderen. Reageren
Wollongong Geplaatst: 29 december 2017 Rapport Geplaatst: 29 december 2017 Ik zit met een oudere kaart, werkt prima. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.