.Sharingan Geplaatst: 29 december 2017 Rapport Geplaatst: 29 december 2017 Is er interesse voor een PC meeting op oudjaarsdag? Dump je social club hier. Meeting rond 14:00 tot ? Kunnen races etc doen of gewoon beetje aankloten. Ben beetje drunk, geen zin om grote OP te posten Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 29 december 2017 Rapport Geplaatst: 29 december 2017 Zeu zeu, drinken op een doordeweekse dag, whoopje toch. Ik doe ook wel mee ouwe. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 30 december 2017 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2017 Wist niet dat de PC community hier zo dood was. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 30 december 2017 Rapport Geplaatst: 30 december 2017 Met oudjaar heb ik eigenlijk altijd plannen... Zou t wel leuk vinden om eens mee te doen, al heb ik Online op PC nauwelijks aangeraakt. Reageren
fcdber Geplaatst: 30 december 2017 Rapport Geplaatst: 30 december 2017 Kom op onze discord -knip- misschien dat we dam een sessie vol krijgen. >>> Door PrioX: Link verwijderd i.v.m. reclame. <<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.