aron24 Geplaatst: 31 december 2017 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2017 2017 zit er bijna op, dus hoe was jouw jaar? Voor mij persoonlijk was het geen bijzonder jaar. Eigenlijk heb ik niks moois meegemaakt waarvan ik denk dat ik altijd mee zou dragen in mijn leven. Mocht ik dit jaar op een schaal van 1 t/m 10 beoordelen, zou ik een 5,5 geven. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 31 december 2017 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2017 3/10. Al vroeg in het jaar heb ik wervels in mijn rug beschadigd na een onschuldig ongelukje. Heb sindsdien niks kunnen uitvoeren. Mijn zomervakantie is erdoor verpest, en heb niet kunnen werken. Nog steeds ben ik aan het herstellen. Veder niks bijzonders meegemaakt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JustDoIt. Geplaatst: 31 december 2017 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2017 Redelijk goed jaar. Helaas niet één dag op vakantie geweest of zelfs uberhaupt weggeweest, waar ik achteraf een beetje spijt van heb, maar ondanks dat toch genoeg leuke momenten meegemaakt om het een 7 te geven! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 31 december 2017 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2017 Ik denk toch persoonlijk wel een negen. Heb zelf persoonlijk een jaar gehad met veel hoogtepunten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wollongong Geplaatst: 31 december 2017 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2017 2017... een jaar om maar snel te vergeten... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Niked Geplaatst: 31 december 2017 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2017 4/10 Kutjaar. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kaitjee98 Geplaatst: 31 december 2017 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2017 8/10. Prima.jaar met als hoogtepunt een reis van 2 weken naar Zuid-Amerika. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst: 1 januari 2018 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2018 Super! Ik heb aan al mijn goede voornemens kunnen voldoen (zover ze goed en voornemens waren dan ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 1 januari 2018 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2018 Heb het de afgelopen tijd mijzelf afgevraagd wat 2017 nu eigenlijk gebracht heeft. Ik kan in ieder geval zeggen dat ik het geen slecht jaar vond, maar of ik het ook een bijzonder goed jaar vond? Dat ook weer niet. Eerste half jaar vooral gebikkeld voor studie waardoor ik weinig tijd overhield voor andere dingen. Laatste half jaar ging dat wel beter. Hoogtepunt was in ieder geval U2 Live zien. Ik houd het maar bij een 7. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 2 januari 2018 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2018 Kut jaar. Alleen maar teleurstellingen met af en toe een hoogtepuntje tussendoor. Kan niet zeggen dat dit mijn slechtste jaar is, maar het zit er niet ver vanaf. Ik hoop dat 2018 beter is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FilipSaey_Loonwerken Geplaatst: 5 januari 2018 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2018 Ja best wel mooi ja. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SilverRST Geplaatst: 12 januari 2018 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2018 1/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 12 januari 2018 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2018 Topjaar, 9/10. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MovieGamer Geplaatst: 12 januari 2018 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2018 Kwalitatief Uitermate Teleurstellend -Zou naar Londen gaan voor een weekend, maar ging op het laatste moment niet door. -Privé problemen. -Heel erg druk gehad. enz. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.