GTA_FUNPLAYER Geplaatst: 2 januari 2018 Rapport Geplaatst: 2 januari 2018 Hallo hier was ergens een topic waar foto's stonden van 4 nieuwe wagens, een Vapid Hustler, een Albany Hermes (die is er al) en dan een rode Grotti ? en een blauwe wagen in de vorm van een oude Datsun of Nissan. Maar kan dit topic niet meer vinden. Voor wanneer zouden deze zijn? Enige info iemand Reageren
PrioX Geplaatst: 2 januari 2018 Rapport Geplaatst: 2 januari 2018 Ik denk dat je het over deze post hebt? De naam van die auto is de Lampadati Viseris. Wanneer deze naar GTA Online komt is nog niet bekend. Reageren
GTA_FUNPLAYER Geplaatst: 2 januari 2018 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2018 Neen het is niet de Lampadati Viseris. Deze rode heeft een Grotti kenteken. Grotti GT500 heb het gevonden https://drivetribe.com/p/gta-onlines-next-cars-Ai8MbHuXSDKcAUaEH8xXfA?iid=UJI_p7NiRwSwfU7pLpkv0w Reageren
PrioX Geplaatst: 2 januari 2018 Rapport Geplaatst: 2 januari 2018 Ah ik dacht dat de foto die je erbij had gezet een auto was die erop moest lijken. Dacht namelijk dat het de Nightshade was, die lijkt er namelijk op. Meestal komen de nieuwe voertuigen op dinsdag uit. Dus het zou zomaar kunnen dat de auto volgende week al komt. Maar gezien het aantal nieuwe voertuigen in die lijst die we nog niet gehad hebben, zou het ook nog weken kunnen duren. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 2 januari 2018 Rapport Geplaatst: 2 januari 2018 Volgens mij wordt er elke week een auto gereleased. Deze week was het de Annis Savestra. Reageren
GTA_FUNPLAYER Geplaatst: 2 januari 2018 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2018 (bewerkt) Ja ze komen niet op volgorde. De Hermes, Overflod Autarch en de Savestra hebben we al. Dus gewoon afwachten maar Was gewoon erg nieuwsgierig om die Grotti GT 500 omdat ik een Ferrari fan ben. De 250GT SWB Even wegdromen Bewerkt: 2 januari 2018 door GTA_FUNPLAYER Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.