Jump to content

Long Capaciteit

Recommended Posts

Geplaatst:

Hellow,

Kheb een vraagsje:

Kzit al een tijdje op San Fierro, en kheb al veel missies uitgespeeld, en nu zit k een beetje vast, want ik kan maar 1 Missie doen op het ogenblik, en dat is Amphibious Assault.. Maar om die te beginnen moet je voldoende Longcapaciteit hebben, maar hoe krijg je dat? kheb t al geprobeerd in de gym, maar daar helpt niks... Kunnen jullie helpen ?

Mercikes ! :klap:

Geplaatst:
Hellow,

Kheb een vraagsje:

Kzit al een tijdje op San Fierro, en kheb al veel missies uitgespeeld, en nu zit k een beetje vast, want ik kan maar 1 Missie doen op het ogenblik, en dat is Amphibious Assault.. Maar om die te beginnen moet je voldoende Longcapaciteit hebben, maar hoe krijg je dat? kheb t al geprobeerd in de gym, maar daar helpt niks... Kunnen jullie helpen ?

Long capaciteit krijg je door te gaan zwemmen en dan veel te duiken. Zo lang mogelijk onder water blijven, dan even naar boven om weer lucht te halen en dan weer zo lang mogelijk duiken enz. Zo krijg je longcapaciteit erbij. :cya:

Geplaatst: (bewerkt)
Hellow,

Kheb een vraagsje:

Welkom op het forum!

Je kan in het vervolg beter de Zoekfunctie gebruiken ;) .

Lung Capacity krijg je door lang onderwater te zwemmen. Als je ong. 3x dit krijgt: Lung Capacity + dan heb je genoeg Lun Capacity om de Missie te doen.

Er is nog een manier om meer Lung Capacity te krijgen: Verzamel alle Oysters! Deze geven je ook extra Lung Capacity. Voor de locaties van de Oysters kan je het beste in de Walktrough kijken ;) .

Veel plzier nog op het forum!

Bewerkt: door Big Smoke
Geplaatst:
je kan ook de cheat doen van onneindige long capaciteit

pc versie ps2 cheats xbox versie

Dat werkt volgens mij niet..Want dan gaat je longcapaciteit niet mee omhoog :bonk: .

Je kunt als je de armax voor de ps2 hebt wel een code doen dat je maximale long capaciteit hebt :D .

Geplaatst:
je kan ook de cheat doen van onneindige long capaciteit

pc versie ps2 cheats xbox versie

Dat werkt volgens mij niet..Want dan gaat je longcapaciteit niet mee omhoog :bonk: .

Je kunt als je de armax voor de ps2 hebt wel een code doen dat je maximale long capaciteit hebt :D .

Je hebt daar niet persee armax voor nodig...

CJ kan niet verdrinken:

Als je deze cheat gebruikt kan je zolang als je wilt onderwater zwemmen, je luchtbalkje raakt nooit op!

Down, Left, L1, Down, Down, R2, Down, L2, Down

Bron: gtagams.nl

Voor meer info over cheats klik hier.

Dit zijn wel de ps2 cheats, voor alle andere consoles die staan in het rijtje onder Gta San Andreas, links van het beeld.

kijk ik heb 2 save ames allebij op de zelefde hoogte en de ene is gecheat altijd met die gecheat train ik altijd makkelijker lungcapicity door de cheat cvwkxam cj kan niet verdringken oneindig zuurstof en dan spring ik altijd bij easter basin in het water en zwem wat onderwater zo gaat mijn lungcapicity omhoog zonder dai ik boven hoeft te komen je kan natuurlijk ook op andere plekken aam duiken maar easter basin vind ik het makkelijkste en diep genoeg voor mijn veel suc6 en ik zouw het aleen doen als je cheat

:'D :'D :'D :'D :'D :bier::bier:

Bewerkt: door rinaldootje
Geplaatst:

rinaldootje, aub in normaal nederlands praten en geen breezer

zoals hierboven al gezegd is, je kan het best gewoon veel duiken

Geplaatst:

Een ander vraagje dan: Hoe zwem je onder water op de PC? Met ctrl ga ik onder water, wat ik ook probeer, ik kom na 2 tellen weer boven drijven, hoe blijf ik onder water zwemmen?

Gr,

Dennis

Geplaatst:

Je moet duiken (linkermuisknop) en als je onder water bent moet je Spatie (rennen) indrukken (inhouden) en je moet sturen.

Geplaatst:

Het is idd wel irritant dat je lang moet trainen voor de long capaciteit :clown: ...maar dat hoort erbij he:) voor de rest is die missie een eitje :engel:

Er is ook een cheat voor maximale long capiciteit, je kan dan erg lang onder water blijven, ik cheat niet vaak, maar had deze wel eens gebruikt, gewoon om te testen. Maar ieder geval, als je cheat is deze in ieder geval handig. EN als je niet cheat en je wilt long capiciteit moet je steeds onderwater gaan en zo lang mogelijk.

Dan gaat het langzaam omhoog.

Koos. :bier:

Bewerkt: door Cool Hand

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...