jepport Geplaatst: 9 januari 2018 Rapport Geplaatst: 9 januari 2018 Files required to play GTA Online could not be downloaded from the Rockstar Games Service. Please return to Grand Theft Auto V and try again later Die melding krijg ik elke keer als ik mijn gta online wil opstarten weet iemand wat ik hier aan kan doen ? Reageren
PrioX Geplaatst: 10 januari 2018 Rapport Geplaatst: 10 januari 2018 Welkom op het forum, jepport! Dit probleem komt de laatste tijd er vaak voor. Wat je kunt proberen is je DNS instellingen veranderen. Als je de volgende DNS-instellingen instelt zou het terug moeten werken: Primaire: 84.200.69.80 Secundaire: 84.200.70.40 In de onderstaande video kun je zien hoe je dit instelt op de PS4. Hopelijk werkt het, succes! Reageren
jepport Geplaatst: 11 januari 2018 Auteur Rapport Geplaatst: 11 januari 2018 21 uur geleden, PrioX zei: Welkom op het forum, jepport! Dit probleem komt de laatste tijd er vaak voor. Wat je kunt proberen is je DNS instellingen veranderen. Als je de volgende DNS-instellingen instelt zou het terug moeten werken: Primaire: 84.200.69.80 Secundaire: 84.200.70.40 In de onderstaande video kun je zien hoe je dit instelt op de PS4. Hopelijk werkt het, succes! Het is Gelukt harstikke bedankt !!!!!!!!!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.