joomen89 Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 hee ik heb autos voor gta sa maar waar moet ik ze neer zetten als ik ze wil gebruiken en er mee terijden Reageren
Flame^ Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 hee ik heb autos voor gta sa maar waar moet ik ze neer zetten als ik ze wil gebruiken en er mee terijden Erm.., kan je dit iets beter uitleggen? Dit snap ik niet helemaal. Als je een mod hebt voor een auto kan je deze in de Download Databasezetten. Reageren
TackleBerry Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 hij vraagt hoe hij ze ingame kan gebruiken en voordat je eraan begint zou ik almaar de IMG tool gebruiken die heb je dikwijls nodig en de rest staat tochin de readme? Reageren
Dri3s Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2005 Dit zou je beter in Modding Help vragen. Of misschien daar eens rondkijken. Reageren
Jorge_F Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2005 Misschien is het beter als je hem gelijk de goede link naar zijn antwoord geeft . Als je dit doorleest moet je het wel begrijpen : http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=1705 Reageren
Dri3s Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2005 Misschien is het beter als je hem gelijk de goede link naar zijn antwoord geeft .Als je dit doorleest moet je het wel begrijpen : http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=1705 Ik ga niet tot in de details gaan hoor, zelf zoeken is nooit slecht. En ik bedoelde eigenlijk dat hij zijn topic beter daar geopend had. Reageren
vandetim Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 het is allemaal simpel 1. open img tool 2. kijk naar de naam van de file(en onthoud die naam) er saat altijd een naam van een auto die in het spel voor komt 3.open met img tool gta3 (kan gevonden worden in models map bij de files van san andreas) 4.back up al de files in gta3 5.klik op edit en dan op find 6.de naam die je moest onthouden tik je in (zonder .txd of .dff erbij) en klik op zoeken 7.als de file in gta3 is gevonden delete dan die file 8.klik weer op edit maar klik op find next 9. delete dan die andere file 10. klik op commands en dan op add 11. open dan de ...txd en ...dff die bij de download zat 12. speel san andreas dit kan misschien onduidelijk zijn maar als je het begrijpt dan ben je goed op weg als modder Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.