GTA_FUNPLAYER Geplaatst: 21 januari 2018 Rapport Geplaatst: 21 januari 2018 Ben nu al zo lang vertrouwt met GTA Online en weet ondertussen wel hoe bv LS Custom in elkaar zit. Ik heb echter een probeem met mijn nummerplaten en stuur Rockstar een uitleg hierover. Ik Kan maar 2 nummerplaten maken en Rockstar zegt dat je tot 30 (!!!) kan maken. Dan antwoordt ik met : als ik er 1 bijmaak krijg ik weer eens 100.000$ voorgeschoteld om betalen. Zegt Rockstar weer: wij bedoelen je kan met 1 nummerplaat al je wagens voorzien van deze nummerplaat. (WTF?????) Dit is niet mijn vraag ?? Ze antwoorden gewoon op dingen wat HEN uitkomt. Ze zijn me nu al 8 mails rond de pot aan draaien Reageren
Wollongong Geplaatst: 21 januari 2018 Rapport Geplaatst: 21 januari 2018 Klopt. Support bij Rockstar is beroerd. Alleen: volgens mij klopt dat hoor, dat je per nummerbord $ 100.000 moet aftikken. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 21 januari 2018 Rapport Geplaatst: 21 januari 2018 Klopt, de eerste plaat kan je zo maken, maar de erop volgende kosten 100.000 in game dollars. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.