Guardian1980 Geplaatst: 21 januari 2018 Rapport Geplaatst: 21 januari 2018 Vanaf vandaag hebben we er weer twee Ereleden bij; NandroDavids en Big Boss hebben aangegeven zich niet langer in te kunnen zetten voor de taken die ze als crewleiders hadden. We willen ze enorm bedanken voor hun inzet, zowel voor maar zeker ook achter de schermen, want deze twee hebben echt een hoop betekend voor GTAGames. Deze nieuwe titel en bijbehorende oranje jas hebben beiden meer dan verdiend. Daarnaast zijn er nog drie gerespecteerde leden waarvan we als crew afscheid nemen; Megadreams liet al enige tijd geleden publiekelijk weten te willen stoppen, iets wat we helaas door verschillende omstandigheden niet meteen konden verwerken. Daarnaast moeten we ook van ERRWINS en FrankyFourFingers afscheid nemen. Alle drie leden met een mooie staat van dienst, waarvoor we ze enorm bedanken. Vanaf heden zullen ze als Superlid te boek staan, en krijgen ze 300 XP mee, als gouden handdruk zeg maar. @NandroDavids, @Big Boss, @Megadreams, @ERRWINS, en @FrankyFourFingers, nogmaals enorm bedankt. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 21 januari 2018 Rapport Geplaatst: 21 januari 2018 Bedankt heren. Waar kan ik solliciteren? Reageren
PrioX Geplaatst: 21 januari 2018 Rapport Geplaatst: 21 januari 2018 Bedankt voor jullie inzet! Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 21 januari 2018 Rapport Geplaatst: 21 januari 2018 Bedankt voor de dienst, heren! Reageren
Tommie59 Geplaatst: 21 januari 2018 Rapport Geplaatst: 21 januari 2018 Bedankt voor alles wat jullie hebben betekend voor het forum! Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 21 januari 2018 Auteur Rapport Geplaatst: 21 januari 2018 5 uur geleden, Bassieboy35 zei: Waar kan ik solliciteren? Zou jij toch moeten weten, je bent al vaker bij de crew gekomen Aanvraag in 16-voud bij @Dutchy3010 O wacht, die zit niet meer bij de crew. Je kan je momenteel niet aanmelden, we moeten eerst een ander slachtoffer vinden voor die 16-voudige aanvraag. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 21 januari 2018 Rapport Geplaatst: 21 januari 2018 Mijn bankrekeningnummer is nog altijd hetzelfde. Kan nog wel een goed woordje voor je doen. 25% korting. Reageren
NicolaB Geplaatst: 22 januari 2018 Rapport Geplaatst: 22 januari 2018 6 uur geleden, Dutchy3010 zei: Mijn bankrekeningnummer is nog altijd hetzelfde. Kan nog wel een goed woordje voor je doen. 25% korting. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.