arie1235 Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 Ik heb een probleem, ik wil michelle als vriendin, maar telkens vecht ze met iemand. als ie dan word vermoord kruipt ze ineen en kan ik alsnog geen date krijgen. het gebeurt telken. Alvast bdankt Reageren
arie1235 Geplaatst: 2 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 P.S en ik heb het forum al doorzogt dus geen gezeur plies Reageren
Kraay Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 (bewerkt) P.S en ik heb het forum al doorzogt dus geen gezeur plies Mag ik wel zeuren dat je dubbelpost ? En als je er dan zo snel naartoe gaat dat die ene nog neit dood is? of lukt dat niet? Anders kun je proberen het spel opnieuw te installeren. Niet vergeten een backup van je savegame te maken . Bewerkt: 2 augustus 2005 door kraay Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 hoe krijg je een vriendin?? Reageren
Renne Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 Staat in de wt: http://faq.gtasanandreas.nl/index.php?section=dates Daar kun je zien waar ze staat,wat je moet doen enzovoort. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.