Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

ik heb san andreas op de pc en als je naar transfender gaat kan je ook een car stereo in je auto monteren

waarvoor is dat en hoe activeer je dat??? :?

Bewerkt: door Noa
Geplaatst:

Als je een subwoofer heb hoor je meer bass, je kunt het niet activeren dat is al gebeurd als je hem koopt :D .

Met gewone boxen hoor je er (bijna) niks van.

Geplaatst:
waarvoor is dat

Waarvoor dat is :?:?

Dat is natuurlijk om een beter geluid te krijgen in je Radio.

Blijkbaar heb jij geen speciale boxen anders had je het verschil wel gehoord en had je dit topic ook niet geopend. :)

Geplaatst:
Het is nergens goed voor, over de balk gesmeten geld zou ik zeggen.Ik koop dat nooit, ik hoor noppes verschil.

Jij hoort misschien geen verschil.

Maar ik heb mijn PS2 aangesloten op mijn Home Cinema set.

En dan hoor ik heel duidelijk verschil. :Y

Ik koop het altijd want, muziek in een spel is iets wat heel belangrijk is en dat moet natuurlijk wel goed geregeld zijn. :)

Geplaatst:

je bent er echt geen speciale boxen voor nodig, ik heb hier een 2.1 systeem, en ik hoor toch echt duidelijk verschil, de subwoofer wordt gewoon wat beter gebruikt door die car stereo, je hoort de onderste zware klanken beter met die upgrade, en waarom zou je het laten, zoveel kost het toch niet.. (ik meende $100)

Geplaatst:

Mijn PS2 is ook aangesloten op een klein TV'tje, waar niet zoveel geluid uitkomt. Ik heb hem eens aangesloten aan een betere TV met een betere Set Boxen. Daar hoor je degelijk wel het verschil.

Geplaatst: (bewerkt)

Tja, of je zet je subwoofer gewoon harder... :duh:

Heb mn Boxen + Subwoofer van mn oude PC erop aangeslote :Y

Bewerkt: door Zany
Geplaatst:
Het is nergens goed voor, over de balk gesmeten geld zou ik zeggen.Ik koop dat nooit, ik hoor noppes verschil.

ik hoor ook geen verschil

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...