Freestyle Geplaatst: 5 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2005 Ik hoor ook geen verschil hoor.. Reageren
wgn1 Geplaatst: 5 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2005 (bewerkt) ik hoorde een keer verschil toen iemand aan het praaten was toen werd het opeens heel anders maar voor de rest hoor ik geen verschil Bewerkt: 5 augustus 2005 door wgn1 Reageren
Skater1991 Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 Je moet eigenlijk wel een subwoofer hebben anders hoor je geen verschil nee Maar als je dat wel dan is de bass egt veel zwaarder dus... ik zou het wel installeren Reageren
Studio Salamanca Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 misschien hoor je het nog een beetje als je goede boxen hebt, dus niet echt van die "kleine" boxen met een kleine conus, maar het wat stevigere spul, maar een subwoofer zorgt voor een duidelijk verschil, omdat die audio upgrade vooral de lagere tonen versterkt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.