Roberto66 Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2005 help!!, ik krijg geen fares als ik de taxi missies start wat moet ik doen?? er staat dan zo van: there are no fares nearby, keep looking. heb ik dus gedaan, ben van los santos naar las venturas gereden, naar san fierro, door het centrum van de stad, waar veel mensen zijn, maar geen fares heeft iemand dit ook of een oplossing hiervoor?? ik moet namelijk alleen nog die taxi missies en de nrg-500 challenge en dan heb ik hem 100% uitgespeeld Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2005 (bewerkt) help!!, ik krijg geen fares als ik de taxi missies start wat moet ik doen??er staat dan zo van: there are no fares nearby, keep looking. heb ik dus gedaan, ben van los santos naar las venturas gereden, naar san fierro, door het centrum van de stad, waar veel mensen zijn, maar geen fares heeft iemand dit ook of een oplossing hiervoor?? ik moet namelijk alleen nog die taxi missies en de nrg-500 challenge en dan heb ik hem 100% uitgespeeld Voor welk Platform heb je het? Als je het op de PS2 hebt: Misschien kan je een SA Disc van een vriend ofzo lenen. Misschien heeft hij dan die bug niet. Dan kun je het daarop proberen. Verder weet ik ook geen andere oplossing. Als je het op de PC hebt: Upload je savegame via Rapidshare en zet het in dit topic neer. Dan kan iemand anders hem voor je doen die dit niet hebt. Voor de XBox kan je denk ik ook de manier van de PS2 gebruiken. Edit: heb je al het geprobeerd te Uploaden?? zodat iemand anders hem voor je kan doen die dit niet heeft? dan kan je nl. de 100% nog wel halen. Bewerkt: 3 augustus 2005 door Big Smoke Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2005 Je moet wel op sommige plaatsen even stoppen, als er mensen zijn. Anders moet je het spel even opnieuw installeren. Succes ermee! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Roberto66 Geplaatst: 2 augustus 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2005 ik heb t voor op de pc, ik heb idd al vaker gestopt bij een horde mensen maar niets lijkt te werken naja ik zal m es proberen opnieuw te installeren en anders savegame uploaden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Imperator Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2005 Ok, vertel even in dit forum als een van je oplossingen gewerkt heeft want ik denk dat ik hetzelfde probleem heb. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Roberto66 Geplaatst: 3 augustus 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2005 ff een belangrijke conclusie, helaas.... ik heb ergens gelezen dat het probleem dat ik heb een bug is. waarschijnlijk ontstaat het doordat je OF eerst een taxi missie moet doen voordat je de vliegschool haalt OF dat je niet (te ver) buiten de map mag vliegen, alhoewel die laatste mij nogal raar lijkt. maargoed dat wordt dus geen 100% voor mij, of ik moet opnieuw beginne mer daar heb ik niet zo'n zin in, over 60 uur gespeelt en jaa een rhino en een hydra heb ik al dus...voor mn gevoel heb ik hem tog 100% gehaald het belangrijkste is dus dat je die 2 dinge maar niet moet doen en ik hoop dat Rockstar nog een patch hiervoor gaat maken, want er zijn veel en veel meer mensen met dit probleem, terwijl ze er eiguhlijk niets aan kunne doen dit valt me tog wel tegen, spel gewoon gekocht, terwijl er nog bugs inzitte en ze nemen de moeite niet om patches te maken.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2005 ff een belangrijke conclusie, helaas.... ik heb ergens gelezen dat het probleem dat ik heb een bug is. waarschijnlijk ontstaat het doordat je OF eerst een taxi missie moet doen voordat je de vliegschool haalt OF dat je niet (te ver) buiten de map mag vliegen, alhoewel die laatste mij nogal raar lijkt. maargoed dat wordt dus geen 100% voor mij, of ik moet opnieuw beginne mer daar heb ik niet zo'n zin in, over 60 uur gespeelt en jaa een rhino en een hydra heb ik al dus...voor mn gevoel heb ik hem tog 100% gehaaldhet belangrijkste is dus dat je die 2 dinge maar niet moet doen en ik hoop dat Rockstar nog een patch hiervoor gaat maken, want er zijn veel en veel meer mensen met dit probleem, terwijl ze er eiguhlijk niets aan kunne doen dit valt me tog wel tegen, spel gewoon gekocht, terwijl er nog bugs inzitte en ze nemen de moeite niet om patches te maken.... Dat eerste van de vliegschool kan niet want bij mij lukt het nog. En ik denk ook dat het geen van ver buiten de map te vliegen ook niet klopt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.