Guardian1980 Geplaatst: 2 december 2018 Rapport Geplaatst: 2 december 2018 Ik verbaas me elke keer weer; wat worden er toch prachtige plaatjes geschoten in RDR2. Je kan onderhand niet meer zien dat het screens van een computerspel zijn, velen zouden niet misstaan in reisgidsen e.d. Reageren
FlexxNL Geplaatst: 2 december 2018 Rapport Geplaatst: 2 december 2018 Om er niet genoeg van tekrijgen, hier dan nog maar een paar van mij. Niet de alle mooiste maar toch. Hier nog een paar even netjes in een spoilertje, dat i.v.m dat sommige van ons nog niet in dit gebied zijn geweest van de game. Spoiler Reageren
Darkside2131 Geplaatst: 3 december 2018 Rapport Geplaatst: 3 december 2018 Ik inmiddels zeer actief met deze prachtgame heb al een aantal hele mooie shots verzameld Reageren
FlexxNL Geplaatst: 5 december 2018 Rapport Geplaatst: 5 december 2018 Het heeft even geduurt, maar hier zijn weer een paar plaatjes van mijn kant. Hier nog een paar even netjes in een spoilertje. Spoiler Reageren
FlexxNL Geplaatst: 11 december 2018 Rapport Geplaatst: 11 december 2018 (bewerkt) Spoiler Bewerkt: 11 december 2018 door Pino1982 Reageren
cyrus_beukbaard Geplaatst: 7 januari 2019 Rapport Geplaatst: 7 januari 2019 groetjes uit Guarma Reageren
PrioX Geplaatst: 10 april 2019 Auteur Rapport Geplaatst: 10 april 2019 Lang geleden dat ik nog wat foto's gedeeld heb, komt misschien omdat ik niet zoveel gespeeld heb. Spoiler Reageren
PrioX Geplaatst: 20 april 2019 Auteur Rapport Geplaatst: 20 april 2019 Mooie foto's DDG7, vooral die middelste. Spoiler Reageren
PrioX Geplaatst: 26 mei 2019 Auteur Rapport Geplaatst: 26 mei 2019 Speel de laatste weken weer wat meer en heb dus weer een aantal kiekjes gemaakt. Spoiler De laatste vond ik wel heel bijzonder. Ik schoot het paard van een vijand dood waarna de rijder eronder terecht kwam en ook stierf. De positie waarin ze terecht kwamen vind ik wel prachtig. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.