Dutchy3010 Geplaatst: 10 februari 2018 Rapport Geplaatst: 10 februari 2018 Nog geen topic voor de Winterspelen? Kom hem althans niet vinden. Fanatieke volgers hier? Wilde wel graag de 3000m vrouwen zien, maar dacht dat die pas in de namiddag kwam Reageren
MovieGamer Geplaatst: 10 februari 2018 Rapport Geplaatst: 10 februari 2018 (bewerkt) Schaatsen vind ik wel leuk om te volgen, maar vandaag niet gekeken i.v.m. bezoek. Had wel gelezen dat wij Goud, Zilver en Brons hebben binnengehaald. Mijn favoriete sport op de Winterspelen is overigens Biathlon. Bewerkt: 10 februari 2018 door MovieGamer Reageren
aron24 Geplaatst: 10 februari 2018 Rapport Geplaatst: 10 februari 2018 Ik vind het wel mooi dat juist Achtereekte gewonnen heeft op de drie kilometer en niet de andere twee Nederlandse dames. Reageren
DDT Dorus Geplaatst: 11 februari 2018 Rapport Geplaatst: 11 februari 2018 Prima, dat er goed gewonnen word, is helemaal geweldig! maar om dit live te volgen, duurt me allemaal te lang. Reageren
NicolaB Geplaatst: 12 februari 2018 Rapport Geplaatst: 12 februari 2018 1 uur geleden, FrankyFourFingers zei: Lol... wtf XD Ik ben eigenlijk nooit zo'n fan van de Olypische spelen, helemaal niet van de winterspelen. Ik denk omdat daar vaak sporten in komen die ik niet leuk vind om naar te kijken. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 16 februari 2018 Auteur Rapport Geplaatst: 16 februari 2018 Sneu voor Kramer, maar wat tof voor Visser! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.