Fakkel Geplaatst: 15 februari 2018 Rapport Geplaatst: 15 februari 2018 (bewerkt) Wij zijn namelijk onze buddy kwijt geraakt door privé omstandigheden en we kunnen maar geen geschikte speler vinden om hem te vervangen, dit heeft vooral te maken dat de meeste niet willen voice chatten of nog heel noob zijn (niks tegen noobs) maar we zoeken nu een 4de speler met ervaring,dus als je nieuw bent join dan onze crew en we helpen je met alles waar nodig. Het moet natuurlijk ook klikken, wij zijn helemaal geen Pro GTA spelers, maar ook zeker geen Casuals! Tuurlijk houden wij ook van lachen en casual moments, maar als we een Heist doen moeten alle neuzen even de zelfde kant op en is enige concentratie vereist. Wij zijn dus niet opzoek naar potheads, kinderen, noobs, een sweathy die eigenlijk een noob blijkt te zijn. Ik bedoel iedereen maakt fouten en het is maar een game en als jij een fout maakt no problems, maar gezonde zelf reflectie is dan toch wel een must, inplaats van het is iedereens fout behalve de mijne! Mijn PSN fakkelbrigade Wij doen CEO, MC, en VIP werk. Heists, en dat was het eigenlijk wel. We doen ook casual stuff en ideeën zijn altijd welkom, maar we focussen ons vooral op het bovenstaande. Bewerkt: 18 februari 2018 door Fakkel Reageren
Darkside2131 Geplaatst: 22 februari 2018 Rapport Geplaatst: 22 februari 2018 (bewerkt) Ik zou graag mee willen helpen met jullie crew ik heb zelf ook nog een paar missies staan om te doen groeten darkside2131 (psn darkside21312) Bewerkt: 22 februari 2018 door Darkside2131 Reageren
Fakkel Geplaatst: 22 februari 2018 Auteur Rapport Geplaatst: 22 februari 2018 5 uur geleden, Darkside2131 zei: Ik zou graag mee willen helpen met jullie crew ik heb zelf ook nog een paar missies staan om te doen groeten darkside2131 (psn darkside21312) Hi, ik voeg je toe zodra ik online ben! Reageren
Hydragod_ Geplaatst: 22 februari 2018 Rapport Geplaatst: 22 februari 2018 Op 15-2-2018 om 17:20, Fakkel zei: Beste ik zou jullie willen helpen als je nieuwe buddy ik heb al jaren ervaring met GTA Online heb ook al bijna alles missies gedaan en zou graag in jullie sqaud willen horen mijn PSN is HydraGod_. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.