CJ. Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 kan iemand mij helpen ik snap niks van deze missi wat ik meot doen of waat ik op moet letten als ik area 61 in ga...? Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 WT http://faq.gtasanandreas.nl/index.php?sect...on&inhoud=DE_C3 Reageren
Flame^ Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 (bewerkt) kan iemand mij helpen ik snap niks van deze missi wat ik meot doen of waat ik op moet letten als ik area 61 in ga...? Had je al in de Walktrough gekeken? Daar staat de mmissie goed beschreven. Mocht je de missie echt niet lukken kan je je savegame in dit topic zetten . Mazzeltje was wat eerder dan mij Edit2: Je moet hem in het topic zetten wat ik aangaf. Je kan je savegame Uploaden via Rapidshare. Mini-Guide: - Klik op "browse" - Ga naar "Mijn Documenten" - Ga naar "GTA San Andreas User Files" - Klik op: "GTASAsf (nummer)" Het nummer is het nummer van je savegame Niemand zal verder gaan dan de missie: "Black Project" Als jij dat zegt. Je moet dan gewoon zeggen: "Wie wil de missie Black Project voor me doen? hier is de savegame <link>" Bewerkt: 2 augustus 2005 door Big Smoke Reageren
CJ. Geplaatst: 2 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 sorry .. als ik hem hierop zet doe je dan niet meer dan die eene missie ..? en hoe moet dat Reageren
Dri3s Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2005 sorry .. als ik hem hierop zet doe je dan niet meer dan die eene missie ..? en hoe moet dat Je gaat je naar http://www.rapidshare.de en je klik ongeveer in het midden van die pagina op Bladeren. Hier moet je nu je Save-Game selecteren (zie bij de Mini-Guide van Big Smoke waar hij is). Als je hem geselecteerd hebt klik je op openen. Nu klik je naast bladeren op Upload (misschien moet je nu even wachten). Je Save-Game staat nu op het internet. Ga nu helemaal naar beneden op de pagina. De link van je Save-Game staat nu naast. 'your download link'. Die link moet je in Save-Game Aanvraag plaatsen. En als je hem in Save-Game aanvraag plaats doen wij alleen de missie die jij vraagt. Reageren
Big Boss Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2005 kan iemand mij helpen ik snap niks van deze missi wat ik meot doen of waat ik op moet letten als ik area 61 in ga...? Ik had ook moeite met die missie.Als je NIET opgemerkt word, moet je naar de controlekamer om de blastdoors te openen.Als je WEL opgemerkt wordt, moet je een gat in een schacht schieten en langs daar naar beneden. (alternative route) Reageren
Tenpenny Geplaatst: 12 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2005 hier een tip ga zo snel mogelijk naar de ingang waardoor je ondergronds kan en daar gewoon iedereen neerschieten en als je in de jetpack zit gewoon zo snel mogelijk naar boven zo is het mij ook gelukt groeten Tenpenny Reageren
killer555 Geplaatst: 12 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2005 hé dat vond ik een leuke missie k wou hem al heel lang nog een keer doen zet hem maar snel in de savegame aanvraag maar als je hem zelf wil proberen schiet met de sniper de lampen stuk (allemaal) loop tussen de wacht lopende soldaaten naar het luik daar moet je dat gaas door schieten en naar binnen springen. schiet wel een beetje op want je moet voor zonsopgang binnen zijn loop 1 van de halle binnen en loop gelijk weer terrug het gangetje in de soldaten volgen jouw maar ze kunnen niet van alle kanten op je schieten omdat je in het gangetje staat knal ze af en loop weer terrug de hal aan je rechterhand in deverhoging licht een vesie en één of ander massa wapen neem ze maar mee nou zo doe je alle hallen tot aan de chip deur. ga daar naar binnen neem een sniper en schiet de soldaten beneden neer dan is het kinderspel stijg met de jetpack op maar draai gelijk 180 graden je kunt als je boven ben nu zo weg vliegen zonder last te hebben van de racketen. zo uitgebreider kon het niet sterkte. Reageren
love the gang Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 hé dat vond ik een leuke missie k wou hem al heel lang nog een keer doen zet hem maar snel in de savegame aanvraag maar als je hem zelf wil proberen schiet met de sniper de lampen stuk (allemaal) loop tussen de wacht lopende soldaaten naar het luik daar moet je dat gaas door schieten en naar binnen springen. schiet wel een beetje op want je moet voor zonsopgang binnen zijn loop 1 van de halle binnen en loop gelijk weer terrug het gangetje in de soldaten volgen jouw maar ze kunnen niet van alle kanten op je schieten omdat je in het gangetje staat knal ze af en loop weer terrug de hal aan je rechterhand in deverhoging licht een vesie en één of ander massa wapen neem ze maar mee nou zo doe je alle hallen tot aan de chip deur. ga daar naar binnen neem een sniper en schiet de soldaten beneden neer dan is het kinderspel stijg met de jetpack op maar draai gelijk 180 graden je kunt als je boven ben nu zo weg vliegen zonder last te hebben van de racketen. zo uitgebreider kon het niet sterkte. en dan bij het einde zie je de black project en dat is een doodgewone jetpack Reageren
Blu3ice Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 Het is enorm simpel: je schiet er zoveel mogelijk neer met je sniper en aan de ingang schiet je ook de 2 spots rechts van je uit. Je gaat dan heel traag en heel oplettend vooruit en je schiet iedereen die je ziet. Je kan best in de basis ook je sniper gebruiken: de soldaten sterven al na 1 kogel, zelfs met een minigun heb je er meerdere nodig Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.