Mazzeltje Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 Ik had eerst een topic met allemaal spellen erin. En dan vertelde je wat je over al die spellen vond. Nu heb ik weer z'on topic. alleen dan over de Spelmaker's. Ik heb alleen niet zoveel spel makers maar, wel de bekendste. - Rockstar Game's: - EA Game's: - Poliphony Digital: - Codemasters: - Konami: - Activision: - Atari: - Namco: - Ubi Soft: - Capcom: Mijn lijstje Edit ik vanavond hierbij mijn bericht. Ik moet zo namelijk weg en heb ff geen tijd om mijn lijstje ook te maken. - Rockstar Game's: Maakt 1 van de beste games die er zijn. - EA Game's: Maakt echt heel veel spellen en er zitten ook goede spellen bij zoals: NFSU , Burnout. Ze maken echt voor alle genre's wel wat game's. - Poliphony Digital: 1 van de beste race game's maken ze. - Codemasters: Maken goede spellen, maar ook soms beetje matige spelen. - Konami: Heeft hele goede spellen zoals Metal Gear reeks. en ze hebben nog meer goede game's gemaakt. Dit bedrijf doet het heel goed. - Activision: Maakt niet zo super veel game's maar er zitten hier en daar wel wat mooie game's bij. - Atari: Heeft een beetje een slechte naam bij mij gekregen door de grote fout wat ze maakten met Driv3r. - Namco: De tekken reeks komt bij hun vandaan, en de Tekken reeks doet het goed. Bedrijf doet het redelijk goed. - Ubi Soft: Zegt me niet zoveel precies, maar ik heb er wel eens spelletjes van gespeeld. Geen klachten heb ik hier over. - Capcom: Het enigste spel wat ze maken is Resident Evil, en ik wil heel graag deel 4 hebben. Capcom doet het goed met de Resident Evil reeks. Reageren
MarcN Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 (bewerkt) - Rockstar Game's: Geweldig! - EA Game's: Heeft veel games gemaakt, en ook wel goeie - Poliphony Digital: Nooit van gehoord, IGN kent het ook niet. - Codemasters: Mwah - Konami: Ook heel wat gemaakt, vooral voor de console, vind het nog wel mee vallen - Activision: Zitten leuke spelletjes bij. - Atari: Goed - Namco: Mwah. - Ubi Soft: Geweldig! - Capcom: Goed Bewerkt: 2 augustus 2005 door MarcN Reageren
.Levi. Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 - Rockstar Game's: Ja geweldig, al hun spellen speel ik altijd met plezier. Keep up the good work! - EA Game's:Ik vind sommige wat minder en sommige weer heel leuk, beetje wisselvallend me EA vind ik het altijd. Ik moet wel zeggen dat ze vaak mooie spellen maken. - Poliphony Digital: Vaak mooie graphics zijn ook goed bezig. (Game)- Grand turismo bijvoorbeeld. - Codemasters: Codemasters vind ik zelf niet zo geweldig, hun spellen halen bij mij nog net niet de top, meer de tussenin spellen maken ze. Ze hebben we wat goeie oorlog games. - Konami: Ja die vind ik erg goed, ze zijn ook zeer goed bezig vooral hun voetbal spel is erg leuk, veel soepeler. Al hun spellen speel ik wel met plezier. - Activision: Ja ze zijn altijd goed bezig, Tony Hawk game bijvoorbeeld en veel meer andere, echt top gewoon! - Atari: Ja ook erg goed, mooie games zoals Driver alleen worden de laatste delen van Driver toch echt te erg.. Kortom hun spellen zijn ook met plezier te spelen. - Namco: Nee niet goed bezig volgens mij, al hun spellen trekken mij niet aan en goeie zijn het vaak ook niet. Misschien af en toe een hele goeie, maar de meeste zijn in mijn ogen flop. - Ubi Soft: Geweldig, online mode alles is goed niks aan te klagen. Veel lol beleefd aan Ghost Recon en veel meer andere spellen waaronder andere Splintercell. Ubi Soft blijft het gewoon erg goed doen. - Capcom: Enige goede spel vind ik Resident Evil verder vind ik hun niet echt zo bijzonder. Reageren
Little Mister Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 - Rockstar Game's: Maakt hele goeie spellen - EA Game's: Ook goeie waarmee ik graag speel. - Poliphony Digital: Nooit van gehoord - Codemasters: Dacht ook nooit van gehoord. - Konami: Ik vind het niet echt leuke spellen. - Activision: Maakt ook leuke spellen. - Atari: Goeie spellen zoals Enter The Matrix dat vond ik een geweldig spel! - Namco: Volgens mij zijn hun niet echt bekent ofzo, haast nooit van gehoord. - Ubi Soft: Maakt leuke spellen zoals Splinter Cell waar ik veel plezier aan had - Capcom: Vindt het geen leuke spellen. Reageren
Slimm Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 - Rockstar Game's: Ze maken geweldige spellen met meestal veel vrijheid, geweld en andere dingen die mij interreseren! -EA Game's: Maken meestal goede games, maar een gewoonte van hun is om er een jaarlijke uitgave van te maken, die haast altijd hetzelfde is behalve het jaartalletje achter de titel. - Poliphony Digital: Geen een game van hun, en de enigste die ik ken is GT4, en dat is absoluut niet mijn ding. - Codemasters: Maakt goede rallygames, maar verder ken ik geen games van ze, de games die ze maken zijn dan wel weer goed. - Konami: Al die old school japanse games :lol: Maken soms goede spellen, maar soms ook prutgames. - Activision: Dit is eigenlijk een uitgever geloof ik, niet een ontwikkelaar, kan ook zijn dat ze sommige games wel zelf maken hoor Maken (geven uit) altijd goede games. - Atari: Is een erg bekende naam, bv Driver, maar was deze nou Failliet gegaan? Zoiets had ik vernomen.. - Namco: Idem Konami, maar maken IMO de beste beat 'm ups. (midway kan er ook wat van ) - Ubi Soft: Altijd goede, unieke, games. Al de games die ze maken bevallen mij, zeker aan de top van mijn lijstje. - Capcom Idem Konami Reageren
B Smart Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2005 - Rockstar Game's: Ze maken echt realistische spellen over het leven in amerika Geweldig - EA Game's: Wel leuke spellen - Poliphony Digital: Ken ik niet echt ofwel ... - Codemasters: Echt leuke spellen hmmm nee vind ik niet - Konami: Dat zijn de wrede :'D - Activision: Nice games Geen bijzonderheden - Atari: Ken ik niet - Namco: Heel wrede spellen kspeel ze elke dag - Ubi Soft: Superwrede spellen - Capcom: Reageren
andyman Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2005 (bewerkt) - Rockstar Game's: Maken erg goeie/grote games, Hun hebben ook 1 van de meest verkochte spellen, natuurlijk: GTA SA. - EA Game's: Leuke games, vooral sport spellen en race spellen, dat zijn 1 van mijn favo's ( sport, race en shooter ) - Poliphony Digital: Maakt ook goeie games,alleen is die naam niet zo bekend bij mij, hun hebben ook 1 van de beste race spellen: Gran turismo 4 - Codemasters: Vindt ik eentje die wat saaiere spellen uitgeeft, vooral bagger sport spellen. - Konami: Produceert goeie games, Zoals: Metal Gear Solid en Pro Evolution Soccer. - Activision: Leuke en minder leuke spellen, //Fantastic 4 ? Tony Hawk :'D - Atari: Mooie en leuke games, alleen waarom hebben ze van Unreal tournemant 2 zo een bagger spel van gemaakt? , Deel 1 was zo leuk! - Namco: Daar hoor ik niet zoveel meer van, waren hun niet de makers van Pacman , Owja Namco heeft veel Arcade dingen volgens mij. - Ubi Soft: Geweldige games, Geweldige fantasie: Splinter Cell, Far Cry, Ghost Recon etc. Denk 1 van mijn favo spelmakers. - Capcom: Leuke en spannende spellen: Resident Evil, maar ook veel spellen die voor kinderen zijn bedoeld volgens mij. Mijn Favoriete Spelmaker: Bungie ( staat er helaas niet tussen ), Waarom ik hun de beste vindt?: Omdat hun 1 van de beste spellen ooit hebben gemaakt : Halo2 :'D Bewerkt: 3 augustus 2005 door andyman Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2005 - Rockstar Game's: Is eigenliijk alleen echt bekend geworden met zijn GTA reeks. Maar een goedlopend bedrijf! - EA Game's:Tja in sommige dingen zijn ze goed met uitmelken (zie de sims). Je hebt heel vel sims dingen Simtower simcity simfarm enz enz. - Poliphony Digital: Ken ik niet - Codemasters: Toca Touringcars. Vond ik een geweldig spel! - Konami: Maakte vroeger goede games maar is verouderd - Activision: Doet het heel goed. Kijk maar: Call Of Duty enz - Atari:Ook de Old Skool. Is meer van de spellen in een game-hall. - Namco: Zegt me niet veel - Ubi Soft: Ook een goed bedrijf. Zoals BIA - Capcom: Ken ik niet. Ik heb niet echt een uitgever dat eruit springt maar toch vind ik ze allemaal even goed. Reageren
Quatroking Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2005 (bewerkt) - Rockstar Game's: fantastisch! - EA Game's: nah - Poliphony Digital:??? - Codemasters: goeie - Konami: yup - Activision: fifty-fifty - Atari: great! - Namco:i dunno - Ubi Soft: great, vooral de Rayman serie - Capcom: MEGASUPERDUPER GREAT!!! (ik ben nogal een fan van megaman en LOZ) je bent de grootste vergeten!!! Sega en Nintendo!!! Bewerkt: 3 augustus 2005 door Quatroking Reageren
.Maze. Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2005 - Rockstar Game's: Ze hebben de meeste bekendheid door de GTA serie, maar daarom worden ze er niet slechter om. - EA Game's: Maakt leuke games, vooral de sportgames. - Poliphony Digital: Ik ken ze alleen via GT4 en ik hou niet zo van Racespellen. - Codemasters: Ik ken ze niet goed. maar sommige spellen zijn wel leuk - Konami: Ik vindt ze echt goed dankzij PES, verder maken ze ook hele leuke spellen - Activision: meestel goede games, kijk bijvoorbeeld naar Call of duty - Atari: leuke spellen, alleen jammer van Driv3r - Namco: Allang niks meer van gehoord - Ubi Soft: Een van de beste spelmakers naar mijn mening - Capcom: Ik ken ze via Resident Evil Reageren
Wauzie Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2005 - Rockstar Game's: Deze jongens leveren toppie games - EA Game's: Valt me de laatste tijd erg tegen - Poliphony Digital: Niet geweldig, maar kan er mee door - Codemasters: Matig - Konami: Niks voor mij - Activision: Gaat wel - Atari: Maken soms wel goede games; Act of War - Namco: nooit van gehoord - Ubi Soft: Ze maken goede games, maar niet altijd naar mijn smaak - Capcom: nooit van gehoord Reageren
NandroDavids Geplaatst: 4 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2005 - Rockstar Game's: GTA is geweldig! - EA Game's: De sportspellen zijn leuk, maar die zijn elk jaar weer hetzelfde. De Need For Speed serie is ook erg goed. - Poliphony Digital: Ken ik alleen maar van Gran Turismo, ik weet dus niet echt of ze goed zijn... - Codemasters: Worms 4 is wel grappig (morgen release), verder vind ik er weinig aan. - Konami: Alleen Pro Evolution Soccer vind ik goed. - Activision: Maakt wel goeie games. - Atari: De Rollercoaster Tycoon serie heb ik, voor de rest ken ik ze niet zo goed. - Namco: nog nooit van gehoord (ligt dit misschien aan mij?) - Ubi Soft: 1 van de beste! - Capcom: Geen idee! Ook nog nooit van gehoord (Waarom staat Eidos er eigenlijk niet bij? Commando's en Championship Manager vind ik erg goeie spellen!) Reageren
_jordy_ Geplaatst: 4 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2005 - Rockstar Game's: Zeer goed - EA Game's: Zeer goed - Poliphony Digital: redelijk - Codemasters: Goed - Konami: Redelijk - Activision: Zeer goed - Atari: Goed - Namco: Goed - Ubi Soft: Redelijk - Capcom: Redelijk Kort maar krachtig Reageren
Gino Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 (bewerkt) -Rockstar Game's: Jullie zijn mijn god - EA Game's: Ziet er allemaal wel mooi uit maken ook wel leuke games - Poliphony Digital: Ken ik niet - Codemasters:Ik heb een spel van hun : Ajax Club Footbal Wat een kut Spel ! - Konami: Geweldige spellen hoor PES4 Metal Gear Solid - Activision: Maken ook wel Mooie spellen - Atari: Nah - Namco: valt wel mee - Ubi Soft: ^ - Capcom: Niet zo indrukwekkend Bewerkt: 6 augustus 2005 door Only_Gino Reageren
PuffDawg Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 (Waarom staat Eidos er eigenlijk niet bij? Commando's en Championship Manager vind ik erg goeie spellen!) - Rockstar Game's:hebben de beste game in jaren uitgevonden - EA Game's:zeer degelijke games hebben ze uitgebracht(SSX,tiger woods,...) - Poliphony Digital: nooit van gehoord - Codemasters: was de game "colin mcrea" van hun?dan vallen ze nog mee maar voor de rest - Konami:lang leve metal gear solid en PES 4 - Activision:TONY HAWK!!! - Atari:niet veel indrukwekkends - Namco:long live tekken! - Ubi Soft:beyond good and evil was leuk - Capcom: zie ATARI eidos is failliet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.