Gta Ripper Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 ik kom niet verder in de missie burning disire het lukt me totdat ik dat huis in moet ik kan dat meisje niet vinsen ik volg dat driehoekje maar als ik er ben zie ik niemand en er staan geen cheats ingeschakeld ik heb al in de walktroughs gekeken maar daar staat die missie niet bij alvast bedankt iedereen greetz:gtamaster184 Reageren
Ewoud Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 Je moet een trap omhoog. Om bij haar te komen. Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 2 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 Je moet een trap omhoog. Om bij haar te komen. dat zal wel maar ik kan die trap nie vinden Reageren
Giorgo Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 Gewoon je komt binnen loopt rechtdoor niet beneden kamers ingaan ofzo maar gewoon rechtdoor en dan is er een trap. Reageren
Flame^ Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 Je moet een trap omhoog. Om bij haar te komen. dat zal wel maar ik kan die trap nie vinden Hmm.. raar, Denk er wel om dat de trap achter wat vuur staat dus dat zal je eerst moeten blussen. Je kan ook je savegame in dit topic plaatsen. Upload je savegame via Rapidshare . Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 2 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 ik heb het gevonden en metteen gedate met denise! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.