KLAVERM Geplaatst: 16 maart 2018 Rapport Share Geplaatst: 16 maart 2018 Wij zijn door omstandigheden opzoek naar een 4e speler om Criminal Master Mind mee te spelen (afgekort CMM) CMM houd in alle setups en heists spelen met het zelfde team, op niveau hard zonder dood te gaan. Dit dood gaan is te omzeilen overigens. Ben jij een GTA online speler en heb je zin om met 3 andere serieus geld te verdienen? Voeg mij dan toe aan je vrienden en laat me weten dat je mee wilt doen. We zoeken iemand die enkele dagen per week in de avond tijd kan maken, ervaren speler is en liefst een rank boven de 100 heeft bereikt. En boven alles ruimte heeft voor $ 12.000.000 mijn ps4 naam is KLAVERM gr Maurits Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Emilan1983 Geplaatst: 17 maart 2018 Rapport Share Geplaatst: 17 maart 2018 15 uur geleden, KLAVERM zei: Wij zijn door omstandigheden opzoek naar een 4e speler om Criminal Master Mind mee te spelen (afgekort CMM) CMM houd in alle setups en heists spelen met het zelfde team, op niveau hard zonder dood te gaan. Dit dood gaan is te omzeilen overigens. Ben jij een GTA online speler en heb je zin om met 3 andere serieus geld te verdienen? Voeg mij dan toe aan je vrienden en laat me weten dat je mee wilt doen. We zoeken iemand die enkele dagen per week in de avond tijd kan maken, ervaren speler is en liefst een rank boven de 100 heeft bereikt. En boven alles ruimte heeft voor $ 12.000.000 mijn ps4 naam is KLAVERM gr Maurits Emilan1983 rank 500+ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scania13 Geplaatst: 23 juni 2018 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2018 (bewerkt) Hi, Ik ben op zoek naar een Team voor CMM (PC) Bewerkt: 23 juni 2018 door Scania13 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scania13 Geplaatst: 23 juni 2018 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2018 (bewerkt) Zojuist, Scania13 zei: Hi, Ik ben op zoek naar een Team voor CMM. Mijn Rockstar Social Club : Falcon_Darkness (PC) Bewerkt: 23 juni 2018 door Scania13 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.