Mr.eminem Geplaatst: 10 juli 2004 Rapport Geplaatst: 10 juli 2004 Dit is gewoon té erg!! Ik had een gratis versie van Kazaa lite geinstallleerd en die naar bestanden laten zoeken om die met anderen te delen. Ik wilde dat eigenlijk niet dus ik alles uit die lijsten onder "Mijn KAzaa" verwijderen. WEER IK VEEL DAT JE DAN DE BESTANDEN VAN DE COMPUTER VERWIJDERDT!!!! Dus nu ben ik zeer veel bestanden kwijt! En ze staan niet eens in de prullenbak!!! Wie kan mij hiermee helpen? PLEASE ik bEn egt vet veel data kwijt!!!!!!! Systeemherstel werk niet dat lukt ook niet!!!! PLEASE helpme!!!!!!!! Reageren
Eclipse Geplaatst: 10 juli 2004 Rapport Geplaatst: 10 juli 2004 mijn broertje had dat ook eens gedaan...wij zijn ook alle data kwijt...volgens mij is er niets aan te doen...in snap het ook niet want normaal staat dat altijd in de prullenbak...ik vind het maar raar Reageren
Mr.eminem Geplaatst: 10 juli 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juli 2004 mijn broertje had dat ook eens gedaan...wij zijn ook alle data kwijt...volgens mij is er niets aan te doen...in snap het ook niet want normaal staat dat altijd in de prullenbak...ik vind het maar raar Maar ik had is gehoord over File recovery programma's die verwijderde bestanden kunne terughalen. WEeet iemand zo'n proggie te vinden?!?!???? PLEASE! Reageren
Blizard Geplaatst: 10 juli 2004 Rapport Geplaatst: 10 juli 2004 Kazaa is teringh troep. 1. het haald meestal niet op wat je zoekt (heb ik hele nacht gta vc zitten downen had ik geen vc zitten downen maar warcraft 3 <_< ) 2. je krijgt gelijker tijd allemaal virusen binnen. 3. je krijg ongewenste reclame binnen. :angry: Reageren
Arjen Geplaatst: 10 juli 2004 Rapport Geplaatst: 10 juli 2004 Kazaa is teringh troep.1. het haald meestal niet op wat je zoekt (heb ik hele nacht gta vc zitten downen had ik geen vc zitten downen maar warcraft 3 <_< ) 2. je krijgt gelijker tijd allemaal virusen binnen. 3. je krijg ongewenste reclame binnen. :angry: Hij vroeg iets anders, Lunatic. @ Mr. eminem: Kijk eens op google ofzo. Misschien vind je daar iets. Reageren
Marius Geplaatst: 10 juli 2004 Rapport Geplaatst: 10 juli 2004 Nee hierbij kan geen een programma je bestaden terug krijgen want zoals je al al zei als je dat doet met kazaa dan doet hij de optie bestand verwijderen van de harde schijf oftewel van je computer af. Reageren
thanatos Geplaatst: 10 juli 2004 Rapport Geplaatst: 10 juli 2004 nooit vergeten,bestanden die weg zijn,blijven weg als je iets verbrandt krijg je dat toch ook niet meer terug <_< Reageren
Robin2130 Geplaatst: 10 juli 2004 Rapport Geplaatst: 10 juli 2004 nooit vergeten,bestanden die weg zijn,blijven wegals je iets verbrandt krijg je dat toch ook niet meer terug jaja dat is waar wat je weggooit van de PC dat blijft ook zo Reageren
Mr.eminem Geplaatst: 10 juli 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juli 2004 nooit vergeten,bestanden die weg zijn,blijven wegals je iets verbrandt krijg je dat toch ook niet meer terug jaja dat is waar wat je weggooit van de PC dat blijft ook zo Nee dat is niet zo hoor! Kijk als je iets installeert wordt dat met 1en en 0en opgeschreven, en als je dat verwijderd dan zie je die data niet meer, maar is ie er nog wel. Dan is de data ernog steeds. Maar als je dingen vlak daarna installeert dan gaat díe dat over de achtergebleven bestanden! ik heb dat niet gedaan en daarom zoek ik zoon proggie. Ik weet er wel een maar daarmee kan ik ze wel vinden (zie je wel ) alleen niet terugzetten; mot ik voor betalen <_< kost 59 euro! Eg niet! :huh: Reageren
Trax Geplaatst: 10 juli 2004 Rapport Geplaatst: 10 juli 2004 Als je daar je pc mee kan redden, zou ik het doen hoor :huh: Reageren
Mr.eminem Geplaatst: 10 juli 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juli 2004 Als je daar je pc mee kan redden, zou ik het doen hoor :huh: o. Nou ik herinstalleer liever me XP hoor. heb ik net gedaan maar hij stond 7 uur te stampen om alles in orde te krijgen <_< . ik ga dat proggie maar kraken voor als het nog is gebeurd Reageren
Timovich Geplaatst: 11 juli 2004 Rapport Geplaatst: 11 juli 2004 (bewerkt) illegale sjit hier :unsure: Bewerkt: 11 juli 2004 door TommyV Reageren
W1ckeD Geplaatst: 11 juli 2004 Rapport Geplaatst: 11 juli 2004 owja wat dan!? Hij gaat het kraken das niet echt illegaal denk ik of wel Maar gelukkig kan je weer op gtagames.nl en dan vind ik het al goed Reageren
Arjen Geplaatst: 11 juli 2004 Rapport Geplaatst: 11 juli 2004 owja wat dan!?Hij gaat het kraken das niet echt illegaal denk ik of wel Maar gelukkig kan je weer op gtagames.nl en dan vind ik het al goed Kraken is wel illegaal. Het liefst hebben we hier dat daar niet over gesproken word. illegale sjit hier Waar Mr.eminem het over heeft is inderdaad illegaal, maar dat is het enige. Verder is niks illegaal. Reageren
Mr.eminem Geplaatst: 11 juli 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juli 2004 owja wat dan!?Hij gaat het kraken das niet echt illegaal denk ik of wel Maar gelukkig kan je weer op gtagames.nl en dan vind ik het al goed Kraken is wel illegaal. Het liefst hebben we hier dat daar niet over gesproken word. illegale sjit hier Waar Mr.eminem het over heeft is inderdaad illegaal, maar dat is het enige. Verder is niks illegaal. Ik spreek daar verder ook niet over! Ik haal gewoon een paar 'zekere regels uit een bestand' weg.... mijn naam is haas hoor... :ph34r: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.