Niked Geplaatst: 18 maart 2018 Rapport Geplaatst: 18 maart 2018 De Belgische versie van De Mol is er ook dit jaar weer bij, met de eerste aflevering op zondag 25 maart op de Vlaamse zender VIER. Lijst van kandidaten (links naar rechts) Bahador Channy Jeffrey Joke Katrien Kelly Lloyd Pascale Pieter Steve Zoals altijd bij de Belgische versie, 10 totaal onbekende Vlamingen. Reageren
Platypus Geplaatst: 25 maart 2018 Rapport Geplaatst: 25 maart 2018 De eerste aflevering is achter de rug. Kelly heeft een rood scherm gekregen, maar ik denk dat Joke, die de enveloppe heeft gekregen en plots verdween, de kans gaat krijgen om Kelly terug te halen. Ook toen Gilles afscheid nam van Kelly, zei hij: "We zien elkaar nog", dus ik denk dat Kelly wel terug kan keren. Maar wie de mol is, daar heb ik totaal nog een idee van. Reageren
Niked Geplaatst: 26 maart 2018 Auteur Rapport Geplaatst: 26 maart 2018 Kelly heeft in café de mol bevestigd dat ze het eerste vliegtuig terug genomen had. Gilles bedoelde waarschijnlijk dat ze elkaar gingen terugzien in het café. Ik zit al sinds de bekendmaking van de kandidaten en hun online profielen volledig op Joke. Beetje tunnelvisie, maar momenteel heb ik in m’n molboekje toch al 3 pagina’s over enkel Joke... Reageren
Platypus Geplaatst: 1 april 2018 Rapport Geplaatst: 1 april 2018 Volgens mij zitten er een paar gamers bij de makers van de mol. Tijdens de eerste proef hoorde je vooral muziek van Red Dead Redemption en ook van The Last of Us. In het begin van de aflevering dacht ik dat Jeffrey de mol was. Hij deed een aantal verdachte dingen: hij reed een beetje verkeerd met die pick-up truck, hij wilde Joke meteen afknallen omdat het geld niet belangrijk was (zei hij), hij hield constant de molboekjes vast, ... Maar toen ze die 3 vragen voor €3.000 correct beantwoordden was ik aan het twijfelen. Die vragen kon je namelijk makkelijk verkeerd antwoorden/saboteren. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.