DDT Dorus Geplaatst: 25 maart 2018 Rapport Geplaatst: 25 maart 2018 zijn de rockstar servers voor de pc gesloten? ik heb geprobeerd gta4 te installeren, echter na de bekende installatie problemen werkt alleen singleplayer.. hij geeft ook aan dat socialclub unavailable is windows live werkt wel gewoon echter geen social club.. Reageren
PrioX Geplaatst: 25 maart 2018 Rapport Geplaatst: 25 maart 2018 Ik heb nergens iets gelezen over servers die gesloten zijn, dus dat lijkt me niet het geval. Ik heb een oud artikel gevonden waarin eventuele oplossingen staan die van toepassing zijn bij de Social Club error. Misschien staat er wat tussen. https://support.rockstargames.com/hc/en-us/articles/200145226-Problems-logging-into-Social-Club-to-launch-GTAIV-for-PC Reageren
DDT Dorus Geplaatst: 28 april 2018 Auteur Rapport Geplaatst: 28 april 2018 dankzij patch 8 werkt gta4 weer op de pc, ook online. geen windows10 gezeik meer. Reageren
homepoeseke_76969 Geplaatst: 30 april 2018 Rapport Geplaatst: 30 april 2018 heb dat 2 keer geprobeerd eerste keer lukte het terug en maar 2 de keer had hij zeer lang nodig voor te starten en krijg dit als foutmelding Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.